پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

1 دقیقه خوانده شده
ماجرای زندگی ملکه لتیزیا که از خانواده‌ای معمولی به دربار پادشاهی اسپانیا راه یافت، به یک قصه ی پریان امروزی شبیه به آنچه در کتاب های داستان خوانده ایم، می ماند و البته ثابت می کند عشق گاهی اتفاقات غیر قابل پیش بینی ای را رقم می زند.
خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از بهترین ها: ماجرای زندگی ملکه لتیزیا که از خانواده ای معمولی به دربار پادشاهی اسپانیا راه یافت، به یک قصه ی پریان امروزی شبیه به آنچه در کتاب های داستان خوانده ایم، می ماند و البته ثابت می کند عشق گاهی اتفاقات غیر قابل پیش بینی ای را رقم می زند.

در خانواده ای متوسط متولد شد
همچون داستان سیندرلا، زندگی ملکه لتیزیا هم هیچ ارتباطی با سلطنت نداشت، تا اینکه این اتفاق رخ داد. لتیزیا اورتیز روکاسولانو در سال ۱۹۷۲ از پدری خبرنگار و مادری پرستار متولد شد و پدربزرگ او نیز یک راننده تاکسی معمولی در مادرید بود. لتیزیا بعدها تصمیم گرفت پا جای پای پدرش بگذارد و پس از اتمام دبیرستان، تحصیلات خود را در رشته خبرنگاری ادامه داد.

خبرنگار موفقی شد

خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

لتیزیا مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در گرایش های مختلف رشته خبرنگاری اخذ کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در چند آژانس رسانه ای بزرگ در اسپانیا و کشورهای دیگر مشغول کار شد و با تهیه ی گزارش از مهم ترین وقایع دنیا به خبرنگاری موفق بدل شد.

پیش از آشنایی با پرنس اسپانیا یک بار ازدواج کرده بود

خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

لتیزیا پیش از آشنایی با فلیپ، پرنس اسپانیا با آلونسو گوئررو پرز ازدواج کرده بود که نویسنده و معلم ادبیات دبیرستان بود. گرچه ازدواج آن ها دوام چندانی نداشت و این زوج پس از تنها یک سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند، همسر سابق لتیزیا بعدها با الهام از او رمانی به نام «عشق پنی رابینسون» نوشت. به اذعان پرز، این کتاب گرچه داستانی است اما بر اساس ماجرای زندگی او و لتیزیا نوشته شده است.

ماجرای آشنایی اش با پرنس اسپانیا دست کمی از فیلم ها نداشت

خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

در سال ۲۰۰۲، لتیزیا کماکان در یکی از شبکه های تلویزیونی اسپانیا مشغول کار بود و حتی تصورش را هم نمی کرد که زندگی اش چگونه دگرگون خواهد شد. پرنس فلیپ بعضی از گزارش های لتیزیا را در تلویزیون دیده و به او علاقمند شده بود. گفته می شود او بعدها از یکی از دوستان خبرنگارش خواست تا آن ها را به همدیگر معرفی کند و از اینجا بود که داستان عشق پریان گونه ی آن ها آغاز شد.

لتیزیا و پرنس فلیپ در سال ۲۰۰۳ با یکدیگر نامزد و یک سال بعد نیز باهم ازدواج کردند. مراسم عروسی آن ها در مادرید برگزار شد و لتیزیا در آن روز لباس عروسی زیبایی از یک طراح اسپانیایی به تن کرد.

خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

حالا ۱۸ سال از آغاز زندگی مشترک شاه فلیپ ششم و ملکه لتیزیا می گذرد و آن ها ۲ دختر به نام های پرنسس لئونور و پرنسس سوفیا دارند.

سلیقه پوششی اش مورد تحسین قرار دارد

خبرنگاری که قلب پادشاه اسپانیا را ربود

ملکه لتیزیا که اولین ملکه اسپانیا از میان افراد عادی محسوب می شود، طرفداران زیادی دارد که از جهات مختلف از جمله سلیقه پوششی اش او را تحسین می کنند. او به علاقه اش به لباس های مقرون به صرفه شهره است و بسیاری از اوقات با لباس هایی از برندهای غیر گرانی حضور پیدا می کند که در عین مقرون به صرفه بودن، شیک و زیبا نیز هستند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *