چ٫ فروردین ۲۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حنانه امیری، مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین درگذشت

1 دقیقه خوانده شده
حنانه امیری مدیرمسوول پایگاه خبری صبح قزوین شامگاه چهارشنبه بعد از تحمل یک دوره بیماری به دیدار حق شتافت.
حنانه امیری، مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین درگذشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از قلم؛ این خبرنگار با سابقه و فعال رسانه ای استان قزوین، مدیر پایگاه خبری صبح قزوین و یکی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین بود.

به دنبال درگذشت نابهنگام این خبرنگار متعهد و فعال، مدیران و مسوولان و اصحاب رسانه استان قزوین با صدور پیامی، این ضایعه دردناک را به جامعه خبری و رسانه ای استان تسلیت گفتند و برای آن مرحوم علو درجات الهی و برای خانواده و بازماندگان صبر و شکیبایی را مسالت کردند.

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد خانم حنانه امیری، خبرنگار توانمند و فرهیخته‌ استان و مدیر پایگاه خبری صبح قزوین و عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان که سال‌های بیشتر عمر خود را صرف خدمت در عرصه رسانه کرده بود، موجب تالم فراوان شد.

خانم امیری را در این مدت به صداقت در گفتار، شرافت در کردار، نجابت در رفتار و استقامت در کار شناختم.

اینجانب ضایعه درگذشت این خبرنگار دلسوز و متعهد را به خانواده بزرگ رسانه استان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان ایشان، صبر و اجر مسالت دارم.

بهشت برین جایگاه ابدیش و همنشینی با اولیا روزیِ همیشگی اش.

محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

 

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت خبرنگار متعهد و پرتلاش عرصه رسانه، سرکار خانم امیری موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان در بیشترین ایام کار حرفه ای خویش به عنوان خبرنگار با دقت و پشتکار به انعکاس اخبار و رویدادها اهتمام داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای استان، خبرنگاران، خانواده محترم و دیگر بستگان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین

 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت خواهر انقلابی و فعال دغدغه مند رسانه ای استان، بسیار سخت و باور نکردنی است.‌اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست.

معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت نابه هنگام سرکار خانم لیلا امیری، عضو هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین و مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین را دریافت کردیم.

این خواهر مجاهد، یکی از مدیران برجسته رسانه‌ای استان و خبرنگاری پرتلاش و پویا بودند و اقدامات ماندگار ایشان به‌ویژه در ایام اربعین حسینی(ع) در یادها ماندگار خواهد بود.

تلاش‌های خانم امیری در پیگیری امور صنفی رسانه و دفاع ایشان از تمامی همکاران‌شان و دغدغه‌های والای او همواره آثار پر خیر و برکتی داشت که بی‌شک برای ایشان اجر الهی را در پی خواهد داشت.

هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین به نمایندگی از اصحاب مطبوعات و رسانه استان، این ضایعۀ ناگوار را به خانواده آن مرحوم به‌ویژه پدر و مادر ایشان و برادر گرانقدرشان جناب آقای مرتضی امیری تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی را آرزومندیم.

 

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی سرکار خانم لیلا امیری فعال رسانه استان و مدیرمسوول پایگاه خبری صبح قزوین، موجب اندوه، تأثر و تألم اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین شد.

این خبرنگار متعهد و فعال در دوران فعالیت رسانه ای خود و عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات استان با تمام تلاش برای حل مشکلات مردم و پیگیری امور و مسایل صنفی اصحاب رسانه استان اقدام می کرد که قطعا در درگاه الهی ماجور و مشکور واقع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا مرکز استان قزوین درگذشت این خبرنگار متعهد را به خانواده محترم و اصحاب رسانه استان تسلیت عرض می‌کند.

روابط عمومی خبرگزاری ایرنا مرکز استان قزوین

 

این رسانه و خبرنگار افتخاری آن در استان قزوین (خانم لیلا امانی) نیز به نوبه خود این ضایعه را به خانواده آن مرحومه و جامعه رسانه ای کشور تسلیت می گوید.

 

حنانه امیری، مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین درگذشت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *