ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حمله معترضان به خبرنگار در پخش زنده تلویزیونی!

1 دقیقه خوانده شده
حمله معترضان به خبرنگار در پخش زنده تلویزیونی!

خبرنگار استرالیایی که از اعتراضات خیابانی مردم لندن در حال تهیه گزارش زنده بود مورد حمله عده‌ای از آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعتراضات مردمی در آمریکا که پس از کشته شدن یک مرد رنگین پوست در این کشور آغاز شد همچنان ادامه دارد. غروب دوشنبه به وقت آمریکا بود که «جیمز فلوید»، مرد سیاه پوست اهل ایندیاناپلیس توسط چند افسر سفید پوست آمریکایی در کف خیابان خفه شد. کشته شدن این مرد سیاه پوست موج تازه‌ای از اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا و سایر کشور‌های جهان را دامن زده است.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله معترضان لندنی به یک خبرنگار در هنگام پخش زنده تلویزیونی را به تصویر می‌کشد. «بِن آوِری»، خبرنگار استرالیایی به همراه فیلمبرداری با نام «کِید تامسون» در حال گزارش زنده از یکی از خیابان‌های لندن بودند که مورد حمله تعدادی از معترضان قرار گرفتند. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود پس از آنکه مجری تلویزیون از این خبرنگار می‌خواهد تا گزارش زنده خود را آغاز کند او از پشت سر و توسط تعدادی از معترضان مورد حمله قرار می‌گیرد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که معترضان میکروفون را از دست این خبرنگار ربوده و او را تا میدان پارلمان تعقیب می‌کنند. این اتفاق چهارشنبه ۳ ژوئن و در خیابان وایت هال رخ داد.

گفتنی است؛ حمله معترضان لندنی به این خبرنگار استرالیایی در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز حمله معترضان آمریکایی به یک کامیون شرکت پست فدکس خبرساز شده بود. این معترضان در حال خالی کردن محموله‌های پستی داخل کامیون بودند که در اثر فرار راننده یکی از معترضان در زیر چرخ‌های کامیون جان باخت.

حمله معترضان به خبرنگار در پخش زنده تلویزیونی!

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *