پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حمله صهیونیست‌ها به خبرنگاران در الخلیل

1 دقیقه خوانده شده
تلویزیون العربی قطر از مورد هدف قرار گرفتن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در الخلیل واقع در کرانه باختری با استفاده از گلوله‌های اشک‌آور نیروهای رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله صهیونیست‌ها به خبرنگاران در الخلیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ این رسانه عربی با انتشار ویدئویی از تعرض مجدد آشکار اشغالگران صهیونیستی به نمایندگان رسانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی گزارش کرد: «ریما ابو حمدیه» خبرنگار {زن} تلویزیون العربی قطر به دنبال پرتاب گلوله‌های اشک‌آور از سوی نیروهای اشغالگر در الخلیل، مورد حمله این نیروها قرار گرفت.
این تعرض دوباره اشغالگران صهیونیستی به دنبال حمله به مقر فعالیت نمایندگان تعدادی از رسانه‌ها در هفته گذشته صورت گرفت؛ ارتش رژیم صهیونیستی بیست و پنجم اردیبهشت با هدف خاموش کردن صدای رسانه‌ها و جلوگیری از انعکاس اخبار و تصاویر جنایت‌های هولناکی که در غزه علیه ملت مظلوم فلسطین رخ داد، در اقدامی ضدانسانی و ضد حقوق بین المللی، مسیر حمله به رسانه ها را در پیش گرفت.

رژیم صهیونیستی شنبه گذشته یک ساختمان ۱۳ طبقه موسوم به برج الجلاء در غزه که محل کار رسانه‌ها از جمله «آسوشیتدپرس» و «الجزیره» قطر و استقرار خبرنگاران خارجی بود، هدف قرار داد.

این رژیم غاصب همچنین در ادامه تلاش‌های خود برای ممانعت از انعکاس جنایات انجام شده علیه مردم فلسطین، خانه گوینده رادیو الاقصی را مورد هدف قرار داد و او را به شهادت رساند؛ یوسف ابوحسین گوینده ایستگاه رادیویی محلی الاقصی در اثر بمباران خانه او در سحرگاه چهارشنبه  گذشته در محله شیخ رضوان در نوار غزه خبر داد.

رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: دفاتر ۳۳ موسسه رسانه‌ای هدف حملات رژیم صهیونیستی به غزه قرار گرفته است؛ به گفته «سلامه معروف»، نزدیک به ۱۰ روزنامه نگار و خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند که سه تن از آن ها  در شمال این باریکه هدف مستقیم رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

حمله صهیونیست‌ها به خبرنگاران در الخلیل

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *