پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حمایت خواننده مشهور از خبرنگار ورزشی

1 دقیقه خوانده شده
حمایت خواننده مشهور از خبرنگار ورزشی
فریدون آسرایی در پستی اینستاگرامی خواستار حمایت از فیض‌آبادی خبرنگار ورزشی بستری شده در بیمارستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبر ورزشی؛ فریدون آسرایی خواننده سرشناس موسیقی پاپ در پستی اینستاگرامی خواستار حمایت از علی‌اصغر فیض‌آبادی خبرنگار ورزشی بستری شده در بیمارستان شد.

این هنرمند که از اعضای قدیمی تیم‌ فوتبال قلم ورزش می‌باشد در ‌متنی به نقل از سید‌مهدی فاطمی، ضمن به اشتراک‌گذاری ویدیویی از وضعیت فیض‌آبادی نوشت؛

چو عضوی به درد آورد روزگار…
علی‌اصغر خان فیض‌آبادی روزنامه‌نگار قدیمی که خنده از روی لب‌هاش محو نمی‌شد این روز ها در بیمارستان حضرت رسول (ص) در بخش نورولوژی و اعصاب بستری ست. این همکار ورزشی نویس ۱۴ سال است که به علت سکته مغزی با بیماری دست و پنجه نرم کرده و هزینه‌های تامین دارو و درمان مشکلات زیادی رو برای خانواده محترمشون ایجاد کرده. متاسفانه در شرایط کنونی که خانواده ها به سختی از پس مخارج زندگی خودشون بر میان تصور کنید که یک چنین گرفتاری بزرگی هم قوز بالای قوز بدبختی‌ها بشه. درد و رنج بیمار و مصائب بیمارداری یک طرف، هزینه‌های چند ده میلیونی دارو و درمان از طرف دیگه کمر هر بنی‌بشری رو می‌شکنه! این بی‌پناهی و استیصال در برابر بیماری و غول هزینه‌ها باید توسط مسئولین و دولتمردان به سامان می‌رسید اما در حال حاضر حمایتی جز کمک‌های مردم و خیزین صورت نمی‌گیره. لذا از دوستان عزیزی که در امور خیریه و انسان‌دوستانه همواره پیشگام بوده‌اند توصیه می‌کنم با دست‌گیری ‌و کمک به این خانواده آبرومند باری از دوش ایشان برداشته و موجبات رضایت پروردگار را فراهم نمایید.

آسرایی همچنین شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۹۵۸۸۹۶۷۶ بانک رفاه به نام علی‌اصغر فیض‌آبادی را برای واریز مستقیم کمک‌های مردمی در اختیار خیرین قرار داد.

گفتنی است علی‌اصغر فیض‌آبادی روزنامه‌نگار قدیمی مدت چهارده سال است که دچار سکته مغزی شده و تحت درمان قرار دارد.

حمایت خواننده مشهور از خبرنگار ورزشی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *