پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حمایت بنیاد از رویداد رقابتی «بازی‌دانان»

1 دقیقه خوانده شده
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با اهداء جوایز نقدی تا سقف ۱۰ میلیون تومان به طرح‌های برگزیده خود و کمک به تجاری‌سازی آنها از رویداد «بازی‌دانان» حمایت خواهد کرد.
حمایت بنیاد از رویداد رقابتی «بازی‌دانان»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ همزمان با انتشار فراخوان رویداد طراحی و تولید بازی‌های رومیزی با عنوان «بازی‌دانان» با هدف ارائه آموزش‌های اولیه لازم در این زیست‌بوم نوپا به صورت رایگان، بنیاد نیز به‌عنوان یکی از حامیان این رویداد علاوه بر معرفی منتورهای علمی و فنی و جوایز نقدی، به تجاری‌سازی طرح‌های منتخب کمک می‌کند.

معاونت پژوهش بنیاد نیز در تعاملی نزدیک با مسئولان اجرایی رویداد «بازی‌دانان»، در کم‌ وکیف اجرای آن مشارکت و نظارت خواهد داشت.

«بازی‌دانان» رویدادی مساله‌ محور و با تاکید بر مهارت‌آموزی است که توسط «مدرسه بازی‌پردازی» سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. ساختار آموزشی رویداد «بازی‌دانان» بر اساس کسب مهارت‌های لازم در طراحی، ساخت و عرضه یک بازی رومیزی، از چهارکارگروه «طراحی مکانیزم»، «طراحی محصول»، «مدیریت تولید» و «مدیریت فروش» تشکیل شده و تلاش دارد تا با آغاز مسیری نو و علمی، به سهم خود در ایجاد «دانایی» در این حیطه به ایفای نقش بپردازد.

«معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی»، وزارتخانه‌های «علوم، تحقیقات و فناوری»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی ریاست جمهوری»، «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»، «شورای نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب بازی» و «انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران» از دیگر حامیان این رویداد هستند.

علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند از سه درگاه اینجا، اینجا و اینجا برای ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۸۰۰۰ تماس بگیرند.

حمایت بنیاد از رویداد رقابتی «بازی‌دانان»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *