س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حضور مدیرکل ارشاد گلستان در خبرگزاری شبستان

1 دقیقه خوانده شده
حضور مدیرکل ارشاد گلستان در خبرگزاری شبستان

​در آستانه روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  خبرگزاری شبستان؛ در آستانه روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان حضور یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این دیدار در خصوص حل مشکلات خبرنگاران خبرگزاری شبستان با این مجموعه گفتگو کرد و همچنین به سئوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

«عادله کشمیری» در این گفتگو، خبرگزاری شبستان را یکی از رسانه های فعال، پویا و همیشه در صحنه در استان گلستان برشمرد و گفت: امیدواریم با توجه به شرایط کرونا و ایامی که پیشرو داریم، بتوانیم با کمک رسانه ها به جامعه آگاهی بخشی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: در اکثر فعالیت های حوزه هنری و فرهنگی مجموعه خبرنگاران خبرگزاری شبستان حضور فعال داشتند و از زحمات و تلاش های شبانه روزی این مجموعه که نسبت به انتشار اخبار و گزارش بی طرفانه و نقدهای سازنده اقدام می کنند تشکر می کنم.

کشمیری افزود: مجموعه اصحاب رسانه استان گلستان موضوع حاد و حساس جامعه را به گوش مسئولان می رسانند و در مجموعه خبرگزاری های استان گلستان خبرگزاری شبستان جزو بهترین رسانه ها به شمار می رود و اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم خورده است.

وی بیان کرد: به دلیل شرایط کرونا برخی برنامه های هفته خبرنگار به صورت مجازی برگزار می شود و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد ۱۹ مرداد ماه به استان گلستان سفر می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: امسال اکثر برنامه های روز خبرنگار با توجه به شیوع کرونا به صورت مجازی دنبال می شود.

کشمیری بیان کرد: در ۱۹ مردادماه به منظور گرامیداشت روز خبرنگار «محمد خدادی»، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان حضور خواهد یافت و در مجموعه استانداری با حضور ۳۰ تا ۴۰ خبرنگار و با ارتباط مجازی با ۱۵ دستگاه اجرایی که بین ۲۰ تا ۳۰ خبرنگار و فعال رسانه ای مهمان آنها خواهند بود این برنامه برگزار می شود.

حضور مدیرکل ارشاد گلستان در خبرگزاری شبستان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *