پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

حرکت تحسین‌برانگیز مورینیو با برآورده کردن آرزوی یک خبرنگار

1 دقیقه خوانده شده

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام با قبول درخواست یک خبرنگار مقدونیه‌ای در کانون توجه و مورد تمجید اهالی رسانه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ نشست خبری شب گذشته (چهارشنبه) ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پیش از بازی خارج از خانه امشب شاگردانش مقابل تیم اشکندیای مقدونیه در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا یک حاشیه جالب داشت.

پس از اتمام این نشست خبری، به مورینیو اطلاع داده شد یک خبرنگار محلی که فرصت ملاقات و گفت‌و‌گو با او را از دست داده است، می‌خواهد با آقای خاص صحبت کند. مورینیو این درخواست را پذیرفت و از طریق تماس اینترنتی با او ارتباط برقرار کرد.

خبرنگار مقدونیه‌ای به آقای خاص گفت که پدر فقیدش طرفدار پروپاقرص او بوده و قبل از مرگش در یکی از روزهایی که در بستر بیماری بود، به او گفته بوده اگر زمانی فرصت ملاقات با آقای خاص را پیدا کرد حتماً با او عکس یادگاری بگیرد.

این خبرنگار به مورینیو گفت: اول از همه سلام پدرم را به شما می‌رسانم هر چند که او الان در بهشت است. یکی از زمان‌هایی که او در بستر بیماری بود به من گفت اگر این فرصت را به دست آوردم تا شما را ملاقات کنم بخواهم که در کنارتان یک عکس بگیرم. پدرم همیشه سعی می‌کرد که مرا مانند شما بزرگ کند چون در هر تیمی که بودید از نظر روانی به گونه‌ای بودید که برای‌تان احترام فراوانی قائل بود و فرقی نمی‌کرد که برنده یا بازنده باشید. اگر اجازه دهید با شما یک عکس بگیرم آن را قاب می‌کنم و در جایی می‌گذارم که همیشه مقابل چشمانم باشم. اگر بازی بر وفق مرادتان پیش رفت، اجازه می‌دهید که در کنار‌تان یک عکس بگیرم؟

مورینیو در پاسخ به درخواست این خبرنگار گفت: این عکس هیچ ربطی به نتیجه بازی ندارد. از همین الان آن را انجام شده بدان. ما در کنار هم عکس خواهیم گرفت. اگر بتوانی قبل از بازی یا در هتل با من ملاقات کنی شاید راحت‌تر بتوانیم عکس بگیریم. بعد از بازی هم می‌شود. اما نتیجه بازی هرچه باشد من با تو عکس خواهم گرفت. باعث خرسندی است که با تو عکس بگیرم. به پدرت هم ادای احترام می‌کنم و برای احساسی که او نسبت به من داشت ارزش قائلم.

مورینیو و شاگردانش امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میهمان تیم اشکندیه خواهند بود.

حرکت تحسین‌برانگیز مورینیو با برآورده کردن آرزوی یک خبرنگار

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *