پ٫ شهریور ۲۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

جوادی یگانه، رئیس جدید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شد

1 دقیقه خوانده شده
معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی حکمی دکتر محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.
جوادی یگانه، رئیس جدید مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ دکتر محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی حکمی آقای دکتر محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

محمدرضا جوادی یگانه متولد سال ۱۳۴۸ در تهران و دارای مدرک دکترای جامعه شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و درحال حاضر با مرتبه علمی استاد تمام در گروه جامعه شناسی دانشگاه تهران مشغول به تدریس است.

مدیرکلی تحقیق و توسعه رادیو، ریاست پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و معاونت شهرداری تهران در امور اجتماعی و فرهنگی از جمله مسئولیت‌ های پیشین آقای دکتر محمدرضا جوادی یگانه بوده است.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکم انتصاب دکتر جوادی یگانه با تأکید بر اسناد بالادستی و قوانین موضوعه نظام، برقراری ارتباط نظام مند بین مجموعه دولت و مردم در تمامی سطوح دستگاه‌ های اجرایی، افزایش رضایت اجتماعی در تحقق اهداف گفتمانی رئیس جمهور محترم، جلب هم فکری و مشارکت مردم در برنامه ریزی‌ ها و هم چنین هدایت ظرفیت‌ های ارتباطی مرکز به سمت ارتقای پاسخگویی و حل مسائل آحاد مردم را خواستار شد.

از دکتر محمدرضا جوادی یگانه تاکنون بیش از ۶۲ مقاله مصوب و چهار عنوان کتاب به نام های «دین و رسانه»، «لوطی گری»، «گزارش وضعیت اجتماعی ایران» و «اصلاحات سه ساله و تغییرات برنامه ریزی شده» به چاپ رسیده است.

وی مسئولیت اجرای سه مجموعه پیمایش ملی به نام های «موج دوم پیمایش ملی سرمایه اجتماعی» در سال ۱۳۹۳، «موج سوم پیمایش ارزش ها و نگرش های ایرانیان» در سال ۱۳۹۴ و «پیمایش ملی سنجش وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی شهرستان های ایران» در سال ۱۳۹۵ را به عهده داشته است.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=18477

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *