ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ثبت نام خبرنگاران مرکز خبری پکن ۲۰۲۲ از فردا آغاز می شود

1 دقیقه خوانده شده
به منظور پاسخگویی به نیازهای خبرنگاران رسانه‌های گروهی و آموختن از شیوه‌های خدمات رسانه‌ای المپیک گذشته، مرکز خبری پکن 2022 در طول بازی‌های المپیک زمستانی پکن ایجاد می‌شود که عمدتا به متخصصان رسانه‌ای المپیک زمستانی 2022 پکن که جایگاه خبرنگار رسمی را دارند ولی ثبت نام ‌نشده اند خدمات ارایه می دهند.
ثبت نام خبرنگاران مرکز خبری پکن 2022 از فردا آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از گیتی آنلاین؛ به منظور پاسخگویی به نیازهای خبرنگاران رسانه‌های گروهی و آموختن از شیوه‌های خدمات رسانه‌ای المپیک گذشته، مرکز خبری پکن ۲۰۲۲ در طول بازی‌های المپیک زمستانی پکن ایجاد می‌شود که عمدتا به متخصصان رسانه‌ای المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن که جایگاه خبرنگار رسمی را دارند ولی ثبت نام ‌نشده اند خدمات ارایه می دهند. ثبت نام خبرنگاران ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۵ دسامبر به طور کامل آغاز می شود. در آن زمان وب سایت رسمی مرکز مطبوعاتی پکن ۲۰۲۲ نیز به طور همزمان راه  اندازی خواهد شد.
مرکز خبری پکن ۲۰۲۲ در مرکز کنفرانس هتل بین المللی پکن دایر می شود و از ۱ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۲  خدمات ارایه خواهد داد. این مرکز به خبرنگاران  ثبت نام شده خدمات خبررسانی و خدمات عمومی رسانه ای ارایه می دهد که هماهنگ با مقررات شهر میزبان بازی های المپیک و نیز هماهنگ با رویه های بین المللی است.

آخرین مهلت ثبت نام برای خبرنگاران تا ساعت ۱۰ صبح ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ است. ثبت نام نیز اینترنتی انجام می شود. خبرنگاران می توانند برای تکمیل اطلاعات و درخواست ثبت نام به وب سایت رسمی مرکز خبری پکن ۲۰۲۲ (http://www.2022bmc.cn) وارد شوند. محتوایی که باید ارایه دهند شامل اطلاعات هویتی خبرنگار، گواهی سازمان خبری که به آن تعلق دارند و گواهی واکسیناسیون کرونا و غیره است.

ثبت نام خبرنگاران مرکز خبری پکن ۲۰۲۲ از فردا آغاز می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *