ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

توزیع ۷۰ سبد کالا به همت خبرنگار بسیجی به نیازمندان

1 دقیقه خوانده شده

مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند از توزیع ۷۰ سبد کالا به همت خبرنگار بسیجی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی سهرابی گفت: به همت خبرنگار بسیجی آقای حسین صادقی مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند و با کمک خیران ۷۰ سبد کالا تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

وی افزود: به همت گروه جهادی شهدای رسانه پایگاه خبری صدای نهاوند سومین سبد کالا به ارزش۱۰۰ میلیون ریال و در قالب ۷۰سبد کالا شامل ربع گوجه فرنگی مرغ، پنیر، روغن، ماکرونی، قند، نمک یوددار، برنج بین ۷۰ خانواده نیازمند توزیع شد.

سهرابی بیان کرد: گروه جهادی شهدای رسانه صدای نهاوند همیشه در کنار مردم بوده و در دو نوبت قبلی هم با کمک خیران این پایگاه خبری ۱۵۰سبد کالا بین نیازمندان توزیع کرد.
مسئول بسیج رسانه نهاوند ادامه داد: حسین صادقی یکی از بسیجیان فعال عضو بسیج رسانه شهرستان نهاوند است که در کار‌های خیر در کنار مردم نهاوند فعالیت می‌کند و در چند سال اخیرهم با کمک خیران و جمع آوری کمک‌های مردمی توانسته یک واحد مسکونی آسیب دیده از آتش سوزی را به ارزش ۸۰ میلیون تومان مرمت کند.

وی اظهار داشت: این خبرنگار بسیجی با کمک خیران هزینه عمل پیوند کلیه دختر دوازده ساله‌ای را انجام داد و حدود ۴۰میلیون تومان با فرخوان این پایگاه خبری کمک جمع آوری شد همچنین خرید دارو و شیر خشک و پرداخت هزینه بیمارستان افراد نیازمند از اقدامات آقای صادقی بوده است.
مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: رسانه‌های خبری نهاوند به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفته و در کنار مردم بوده اند و امسال بیش از ۱۵۰ میلیون تومان از ابتدای شروع کرونا به محرومان و افراد بی بضاعت سبد کالا و تجهیزات بهداشتی و درمانی کمک کرده اند.
سهرابی اظهار داشت: از دیگر رسانه‌های که در این ایام به مردم کمک کردند نشریات فریاد نهاوند، فردای نهاوند سایت خبری گرو دفتر خبری صداوسیما، سایت تابناک، خبرگزاری تسنیم، باشگاه خبرنگاران جوان و خبرگزاری فارس بوده اند.

توزیع ۷۰ سبد کالا به همت خبرنگار بسیجی به نیازمندان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *