ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تفاهم نامه نذر خبرنگار رضوی در البرز منعقد شد

1 دقیقه خوانده شده
مسوول کانون خبر و رسانه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز اعلام کرد که تفاهم نامه «نذر خبرنگار رضوی» بین آستان قدس رضوی در البرز و سازمان بسیج رسانه این استان منعقد شد.
تفاهم نامه نذر خبرنگار رضوی در البرز منعقد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ ابوالفضل مهرابی پور گفت: در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد پرخیر و برکت حضرت معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، سازمان بسیج رسانه استان البرز و آستان قدس رضوی، طرح خبرنگار رضوی را با هدف ترویج وتوسعه فرهنگ اهل بیت (ع) اجرا می کند.

وی افزود: در پی این تفاهم نامه خبرنگارانی که تمایل به شرکت در این طرح دارند می توانند نذر فرهنگی خود را در قالب فعالیت و تولید محتوا در حوزه امام رضا (ع) و فعالیت های آستان قدس داشته باشند که پس از تولید آثار می توانند آثار تولید شده را به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز شرکت در این طرح به کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی استان البرز ارسال کنند.

وی با بیان اینکه از تمام خبرنگاران علاقه مند، برای حضور در این طرح دعوت به عمل می آید، اظهار داشت: علاقه مندان می بایست رزومه کامل و همچنین تولیدات کاری خود را آماده  ارسال کنند تا پس از بررسی افراد دارای شرایط لازم انتخاب گردند.

مهرابی پور گفت: افرادی که مدارک آنان مورد تایید قرار گیرد پس از اینکه ۶ ماه عملکرد در حوزه امام رضا (ع)‌داشته باشند به عنوان خادمیار رسانه ای و اعزام به مشهد مقدس به حرم معرفی می شوند و برای انجام کشیک خدمت در حرم رضوی نیز پس از طی مراحل گزینش و اداری می توانند اعزام شوند.

وی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۲۳۸۹۲۹۵۲تماس بگیرند.

تفاهم نامه نذر خبرنگار رضوی در البرز منعقد شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *