پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تشکر دبیر ستاد انتخابات کشور از هم اندیشی روزنامه نگاران و خبرنگاران با وزارت کشور

1 دقیقه خوانده شده
تشكر دبير ستاد انتخابات كشور از هم انديشي روزنامه نگاران و خبرنگاران با وزارت كشور

سید اسماعیل موسوی از برگزاری دومین نشست ستاد هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ به منظور برنامه ریزی برای انتخابات های سراسری و میاندوره ای خرداد ماه سال آینده، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: دومین نشست ستاد هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ به منظور برنامه ریزی برای انتخابات های سراسری و میاندوره ای خرداد ماه سال آینده، برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه، ضمن بررسی برنامه های آتی برای اجرای فرایندهای مختلف انتخابات، در خصوص آموزش عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات در سطوح استانها، شهرستانها و بخشها بحث و بررسی شد و مقرر شد دوره های آموزشی با بهره گیری از امکانات و تجهیزات الکترونیک اجرا گردد.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور هم چنین گفت: جلسات هماهنگی با شورای نگهبان در حال اجراست و پیرامون فرایندهای مختلف انتخابات گفتگو و تصمیم گیری می شود.
موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، اعلام کرد: اخیراً هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و فرایندهای اجرایی انتخابات شوراها با این هیات هماهنگ می شود.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به فراخوان وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط کرونا گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از حقوقدانان، فعالین سیاسی و اجتماعی، روزنامه نگاران و خبرنگاران و اقشار مختلف مردم ایده ها و پیشنهادات خود را از طریق پرتال وزارت کشور به ما منتقل کرده اند که در حال بررسی و جمع بندی است. ضمن تشکر از هم اندیشی آنان با وزارت کشور، ان شاا… نتایج بررسی ها را به اطلاع عموم خواهیم رساند.
وی همچنین افزود: در شهریورماه امسال انتخابات در شرایط کرونایی را برگزار کردیم که قطعاً از تجربه برگزاری این انتخابات استفاده خواهیم کرد. علاوه بر آن، اخیراً در برخی از کشورهای کوچک و بزرگ نیز در شرایط کرونایی، انتخابات سراسری یا محلی برگزار شده است که با همکاری همکارانمان در وزارت خارجه این تجربیات را به دریافت و تجمیع کرده ایم و مطابق با شرایط از آن ها بهره خواهیم گرفت.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور هم چنین گفت: بدون تردید تلاش ما بر این خواهد بود که انتخابات ۱۴۰۰ در کمال صحت و امنیت و با مشارکت گسترده برگزار شود و تامین سلامت مجریان و دست اندرکاران انتخابات و مردم عزیزی که برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه می کنند برای ما بسیار مهم و حیاتی است لذا با همفکری با دیگران و بهره گیری از تجربیات داخلی و خارجی برای تحقق آن کوشش خواهیم نمود.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=4254

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *