پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ترکیه حمله اسرائیل به مقر خبرنگاران در غزه را محکوم کرد

1 دقیقه خوانده شده
مدیر ارتباطات رییس جمهوری ترکیه حمله‌ اسرائیل به مقر خبرنگاران در نوار غزه را برای جلوگیری از انتشار اخبار قتل عام‌های صورت گرفته محکوم کرد.
ترکیه حمله اسرائیل به مقر خبرنگاران در غزه را محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ فخرالدین آلتون در پیام توییتری نوشت: اسرائیل به قتل عام‌ها و جنایات جنگی ادامه می‌دهد، اسرائیل اشغالگر با هدف قرار دادن دفاتر آسوشیتدپرس و الجزیره در غزه به آزادی مطبوعات ضربه می‌زند.

مدیر ارتباطات رییس جمهوری ترکیه افزود: من حملات ناپسند اسرائیل به مراکز مطبوعاتی را که برای مخفی نگهداشتن قتل عام‌های خود صورت می‌گیرد، محکوم می‌کنم.

به گزارش واشنگتن پست، مولود چاووش اوغلو وزیر امورخارجه ترکیه نیز در پیام توییتری نوشت، ترکیه در کنار فلسطینی‌ها که هنوز با پاکسازی قومی، مذهبی و فرهنگی روبه‌رو هستند، ایستاده است.

رژیم صهیونیستی روز شنبه در اقدامی جنایتکارانه و برخلاف قوانین بین‌المللی و به منظور جلوگیری از پوشش جنایات خود، « برج الجلا » را در غزه که شماری از دفاتر رسانه‌های بین‌المللی در آن استقرار داشتند، هدف قرار داد.

در برج الجلاء دفاتر خبری رسانه‌های بین‌المللی از جمله شبکه الجزیره، اسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه در آن قرار داشتند و اخبار مربوط به غزه را پوشش می‌دادند.

جنگ تمام عیار رژیم صهیونیستی در نوار غزه شرایط انسانی دشواری را برجای گذاشته است، به ویژه اینکه صدها خانواده به دلیل بمباران شدید و همچنین کمبود کالاهای اساسی مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی همچنان گذرگاه‌ها را بسته‌ و مانع ورود سوخت برای تأمین نیروگاه‌های برق غزه می‌شوند و در واقع یک جنایت بشری و قتل عام علیه ملت فلسطین را در غزه به راه انداخته‌اند.

ترکیه حمله اسرائیل به مقر خبرنگاران در غزه را محکوم کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *