ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ترکیب هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور مشخص شد

1 دقیقه خوانده شده
انتخابات الکترونیکی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور صبح امروز در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
ترکیب هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایلنا ؛ در این دوره ۴۲ نفر از اهالی رسانه نامزد شدند که از این تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول، معصومه قاسمی گوربندی با ۵۹ رأی و رضا عباس‌زاده با ۵۶ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ساسان شیخی با ۵۷ رأی، عزیز اله نظری با ۵۴ رأی و فرزاد فیضی فیض آبادی با ۴۷ رأی به عنوان اعضای اصلی بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

در بخش نماینده سرپرستی روزنامه سراسری مازیار هوشمند با ۶۱ رأی و در بخش نماینده سرپرستی خبرگزاری اسد بابایی بارنجی با ۶۷ رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

همچنین حمید سعیدی با ۶۵ رأی و حبیب احمدی با ۶۳ رأی به عنوان بازرسان هیأت مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

در این دوره ۱۹۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور از ۲۸ استان کشور، واجد شرایط رأی دادن بودند که ۱۶۸ نفر در این انتخابات الکترونیک شرکت کردند و رقم مشارکت به ۸۵.۷ درصد رسید.

مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، چهارشنبه با حضور اعضا و جمعی از اصحاب رسانه و خانه‌های مطبوعات کشور در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ترکیب هیات مدیره خانه‌ مطبوعات کشور مشخص شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *