ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تجلیل از کادر درمانی استان به همت خانه مطبوعات البرز

1 دقیقه خوانده شده
تجلیل از کادر درمانی استان به همت خانه مطبوعات البرز

به همت خانه مطبوعات استان البرز از زحمات چند ماهه کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی البرز قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از شهروند البرز؛ در این مراسم خبرنگاران‌ استان به صورت نمادین با هدیه و شاخه های گل از مسوولان کادر پزشکی استان تشکر و قدردانی کردند.
رضا عباس زاده رئیس خانه مطبوعات البرز در این‌باره اظهار کرد: ماه هاست که کادر درمانی استان با تلاش های بی وقفه خود‌ و به صورت شبانه روزی و جهادگرانه در جهت سلامتی مردم‌سخت در تلاش هستند و توانستند ویروس منحوس کرونا را در استان مورد درمان‌ و کنترل قرار دهند.
وی ادامه داد: بدین‌منظور خانه مطبوعات استان، همراهی بسیج رسانه و خبرنگاران تصمیم گرفتند به نمایندگی از مردم و به عنوان‌زبان ‌گویای مردم این خدمات را پاس بدارند که خوشبختانه مورد استقبال تمام جامعه رسانه ای استان قرار گرفت و  با حضور در دانشگاه علوم پزشکی البرز از دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز و دیگر معاونت ها و کادر درمان استان قدردانی کرده و هفته سلامت را به این‌دلسوزان تبریک ‌گفتند.
رییس خانه مطبوعات استان همچنین بیان کرد: خوشحالیم که توانستیم در این‌برهه حساس به عنوان بازوی حمایتی بخش درمان در پیشگیری و فرهنگسازی مقابله با کرونا در جامعه موثر باشیم و جا دارد که از تمام‌رسانه های استان در این‌خصوص تقدیر و تشکر کنم.
دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز در این‌مراسم گفت: کرونا با همه مشکلات اش دلهای همه را به هم نزدیک کرد و مهربانی بزرگی را به نمایش گذاشت ، این که چه دلهای مهربانی داریم .
وی افزود: چه در زمینه کادر درمان و چه مردم‌ و خبرنگاران به عنوان‌نمایندگان‌مردم همه یکصدا و یک‌دل در این ‌میدان‌ بودند و ما باید از شما تشکر کنیم که در کنار ما بودید چرا که اگر کمک رسانه ها نبود البرز آسیب های بسیار جدی را با توجه به تراکم‌ جمعیتی اش می دید و این امر ممکن بود برای ما فاجعه ایجاد کند .
وی مطرح کرد: این سوال که چه شد این اتفاق را خوشبختانه در استانمان نداشتیم یک سوال تاریخی است که از جمله عوامل آن می توان از انسجامی که در استان بود یاد کرد، چرا که همه سازمانها با رهبری و هدایت در کنار ما قرار گرفتند و جلسات ستاد کرونا هر روز برگزار می شد و تصمیمات با تدبیر به سرانجام‌ می رسید که تحقق آن حکایت از انسجام ‌مسوولان بود.
وی افزود: عامل دوم‌ وجود رسانه های پر کار و ارزشمند که به عنوان‌ صدای ما و پیام‌رسان‌ بودند.
دکتر کریم تصریح کرد: این که صدای ما به مردم ‌رسید و در دلشا‌ن نشست هنر ارزشمند رسانه ها بود و این‌ هنر و انسجام بی شک در تاریخ خواهد ماند.
وی در آخر با بیان‌ این ‌که نجات جان‌تک‌به تک‌ مردم برای ما ارزشمند است اظهار کرد: پیشگیری از یک‌مرگ‌هم برای ما مهم بود که خوشبختانه با همراهی و کار مداوم رسانه ها جان‌هزاران‌نفر را نجات پیدا کرد و در البرز این در خاطره هاخواهد ماند و ما باید این‌سرمایه را ذخیره کنیم و در مشکلات‌ آینده به خوبی مورد بهره برداری قرار دهیم و این مهربانی و همدلی و انسجام را حفط کنیم.

تجلیل از کادر درمانی استان به همت خانه مطبوعات البرز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *