ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تجلیل از زحمات مهرابی مدیر مسئول سابق هفته نامه پیام شهر توسط رئیس سازمان بسیج رسانه استان

1 دقیقه خوانده شده
سرهنگ پاسدار محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین، با اعطای لوح سپاس به عادله مهرابی مدیر مسئول سابق هفته نامه پیام شهر از سال ها تلاش وی در امر اطلاع رساني قدردانی کرد.
تجلیل از زحمات مهرابی مدیر مسئول سابق هفته نامه پیام شهر توسط رئيس سازمان بسيج رسانه استان

سرهنگ پاسدار محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین، با اعطای لوح سپاس به عادله مهرابی مدیر مسئول سابق هفته نامه پیام شهر از سال ها تلاش وی در امر اطلاع رسانی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه ؛ در بخشی از این لوح سپاس آمده است؛ شما به حق یکی از افتخار آفرینان متعهد و متخصص در حوزه رسانه استان هستید و مدال پر افتخار پیشروان قلم را بر سینه دارید.

در ادامه این پیام آمده است؛ حال پس از سال ها تلاش و کوشش خالصانه و متعهدانه و اقدامات مؤثر و موفق در زمینه اطلاع رسانی بر خود فرض می دانم که در عمل به آیه شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات ارزشمند و بی دریغ شما به خاطر همکاری دلسوزانه و مجدانه و کمک به ایجاد جریان ارزشی و انقلابی در جامعه و نیز هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های سازمان بسیج رسانه استان کمال تشکر و قدردانی نمایم.

تجلیل از زحمات مهرابی مدیر مسئول سابق هفته نامه پیام شهر توسط رئیس سازمان بسیج رسانه استان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *