پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تجلیل از برگزیدگان جشنواره اندیشه قلم

1 دقیقه خوانده شده
جشنواره استانی اندیشه قلم با تقدیر از برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید .
تجلیل از برگزیدگان جشنواره اندیشه قلم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ آیین اختتامیه جشنواره اندیشه قلم با حضور نور محمد فردی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز،ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رضا عباس زاده رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات ‌البرز و تعدادی از مسئولین فرهنگی استان البرز و همچنین برگزیدگان این‌جشنواره با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن ‌گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این مراسم ضمن تبریک به برگزیدگان این جشنواره با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره اندیشه قلم در استان البرز عنوان کرد: ۱۲۸ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی یادآور شد: این جشنواره در چهار محور جوانان، فجر انقلاب، کرونا و رسانه در بهمن سال ۱۳۹۹ برگزار شد که از تعداد کل آثار ارسال شده به دبیرخانه ۲۹ اثر بازبینی و به مرحله نهایی راه یافتند و از این تعداد ۹ اثر در سه محور به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یادآور شد: بر اساس نظر هیات داوران برگزیدگان این جشنواره در بخش مصاحبه و گزارش، مهدی تیموری از دنیای هوادار، ایمان عظیمی از دنیای هوادار و علیرضا گروسی از سمن جوانان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
مقدم ادامه داد: در بخش خبر و یادداشت، فرزانه اسحاقی از صیحه، آمنه شکوهی از شهروند و صدیقه صباغیان از پایگاه خبری دیده بان البرز نیز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند. همچنین در بخش تیتر، وحید تیموری از دنیای هوادار، محمد نیک آیین از رویش ملت و سمیه بوربور از پیشتازان البرز به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
وی از برگزاری دو برنامه مهم در حوزه مطبوعات استان نیز خبر داد و گفت: با توجه به حضور بی بدیل اصحاب رسانه در انتخابات و تلاش در جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم در آن، جشنواره «حماسه حضور» در البرز برگزار می شود و فراخوان آن نیز منتشر خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان نیز همانند سال های گذشته در البرز اجرا می شود و اصحاب رسانه ای که علاقه مند به حضور در این جشنواره هستند می توانند اطلاعات تکمیلی را از طریق فراخوانی که اعلام می شود کسب کنند.
مقدم در پایان ضمن تشکر از همراهی اصحاب رسانه استان البرز در اطلاع رسانی اخبار مربوط به استان بیان کرد: اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و رسانه های البرز همزمان با هفته خبرنگار برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است، در پایان این‌مراسم از برگزیدگان جشنواره اندیشه قلم تقدیر به عمل آمد.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=8403

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *