ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تازه‌ترین پژوهش دایرک درباره موفقیت یک بازی موبایلی ایرانی منتشر شد؛ آمیرزا: هنر عامه‌پسند بودن

1 دقیقه خوانده شده
«آمیرزا» را نه فقط میلیون‌ها کاربر فعال آن که همه فعالان صنعت بازی ایران خیلی خوب می‌شناسند. بازی‌ای که سال‌هاست به عنوان یک بازی عامه پسند، رکورد بسیاری از بازی‌های پرطرفدار غیرایرانی را شکسته و به عنوان یک نمونه موفق درآمدزایی از بازی‌های موبایلی خودش را مطرح کرده است.
تازه‌ترین پژوهش دایرک درباره موفقیت یک بازی موبایلی ایرانی منتشر شد؛ آمیرزا: هنر عامه‌پسند بودن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ اینکه استودیو نردبان اندیشه فردا طی این سال‌ها چطور توانسته برای تولید، توسعه و زنده نگه‌داشتن این بازی با حجم وسیعی از مخاطبان در گروه‌های سنی متفاوت تلاش کند، سوالی است که مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال(دایرک) بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین پژوهش خود به آن پرداخته است.

 این پژوهش که با عنوان «بازی ایرانی آمیرزا: هنر عامه‌پسند بودن» منتشر شده است، طی گزارشی به بررسی عوامل موفقیت بازی آمیرزا از زوایای مختلف پرداخته و در خلال آن اطلاعاتی چون اطلاعات مربوط به کاربران فعال بازی و اطلاعات مربوط به میزان دست و زمان بازی شده نیز ارائه شده است.

بررسی عوامل موفقیت بازی آمیرزا و شناسایی منابع و قابلیت‌های منحصر به فرد استودیو نردبان اندیشه فردا را اینجا بخوانید.

تازه‌ترین پژوهش دایرک درباره موفقیت یک بازی موبایلی ایرانی منتشر شد؛ آمیرزا: هنر عامه‌پسند بودن

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *