چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

تأکید بر ضرورت همکاری‌های مشترک رسانه‌ای ایران و نیجریه

1 دقیقه خوانده شده
در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان و عضو هیأت تحریره و مدیر امور هماهنگی و ارتباطات روزنامه لیدر شیب نیجریه، بر ضرورت همکاری‌های مشترک رسانه‌ای بین دو کشور تأکید شد.
تأکید بر ضرورت همکاری‌های مشترک رسانه‌ای ایران و نیجریه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به منظور گسترش ارتباطات رسانه‌ای و ایجاد بسترهای لازم برای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ اصیل ایران اسلامی و دستاوردهای آن به جامعه مخاطب، مجید کامرانی، رایزن فرهنگی کشورمان در نیجریه با عثمان عبداللهی تومبورکی، عضو هیأت تحریره و مدیر امور هماهنگی و ارتباطات روزنامه لیدر شیب نیجریه دیدار کرد.

کامرانی در سخنانی، با اشاره به ظرفیت‌های نمایندگی فرهنگی کشورمان و برشمردن آخرین دستاوردهای علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، خواستار توسعه و تقویت همکاری‌های مشترک رسانه‌ای بین دو کشور شد.

وی با توجه به وجود مشترکات زیاد در اهداف اصلی این روزنامه و فعالیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و علاقه‌مندی این روزنامه به پیگیری و دانش‌افزایی مخاطبان خود به معارف اصیل اسلامی، آمادگی رایزنی فرهنگی برای هرگونه فعالیت در عرصه رسانه را اعلام کرد.

گفتنی است؛ روزنامه لیدر شیب در سطح کل کشور نیجریه منتشر می‌شود و در اکتبر ۲۰۰۴ توسط Sam Nda-Isaiah تأسیس و دفتر اصلی آن در ابوجا مستقر است.

تأکید بر ضرورت همکاری‌های مشترک رسانه‌ای ایران و نیجریه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *