ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به رسانه های قزوین پرداخت شد

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در این استان، بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به اصحاب رسانه پرداخت شده است.
بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به رسانه های قزوین پرداخت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی  در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین که در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه در دوران کرونا همراه و هم دوش مردم و مسوولان بودند و باعث شدند با همت و وحدت بیشتری در مقابل این ویروس منحوس مقابله کنیم.
وی افزود: در برگزاری جشنواره رسانه های استان قزوین سه سال وقفه ایجاد شده بود که سال گذشته در یک جمع بندی تصمیم گرفته شد که این جشنواره احیا شود که همزمانی آن با ایام انتخابات را هم به فال نیک می گیریم و امیدواریم مورد رضایت اصحاب رسانه قرار گیرد.
این مسوول گفت: این جشنواره با هدف ایجاد هم افزایی ظرفیت های رسانه استان طرح ریزی شد و برای محک اهالی رسانه برگزار شد و خبرنگاران می توانستند در زمینه های مختلف در این جشنواره شرکت کنند.
اسماعیلی اضافه کرد: ۵۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۳۱۷ اثر بر اساس فراخوان و شرایط جشنواره به مرحله داوری راه پیدا کردند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین شرکت کننده در بخش گزارش و تحلیل بود، اظهار داشت: داوری این جشنواره به صورت کامل در دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و آثار به صورت کدبندی شده و بدون نام به داوران ارسال شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: حدود ۱۰۰ رسانه دارای مجوز در استان قزوین فعالیت می کنند که از این تعداد ۶۶ رسانه مکتوب و ۳۴ پایگاه خبری فعالیت می کنند و بیش از ۸۰ نمایندگی خبرگزاری و روزنامه هم وجود دارد که نشان دهنده ظرفیت بالای رسانه ای در استان قزوین است.

بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به رسانه های قزوین پرداخت شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *