پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

به مناسبت روز خبرنگار؛ رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی از خبرگزاری شبستان بازدید کرد

1 دقیقه خوانده شده

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری شبستان از این رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه بازدید و با خبرنگاران شبستان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان؛ حجت الاسلام محمدرضا عبدالهی در این بازدید خبرگزاری شبستان را یک رسانه انقلابی و اخلاق مدار دانست و گفت: مهمترین خصوصیت شبستان نوع مطالب خوب در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه و تحلیل های درست است.

وی با اشاره به اینکه نکته قابل تقدیر شبستان، وجود مجموعه ای نیروهای توانمند مسجدی و انقلابی در بدنه آن است، گفت: این رسانه انقلابی مقبولیت خوبی در خراسان جنوبی دارد.

زینب رمضانی، مدیر خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی هم ضمن تشکر از حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی در خبرگزاری شبستان، همکاری نیروی انتظامی با مجموعه رسانه ها را خوب ارزیابی کرد.

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه رزمایش « کمک مومنانه» در ماه محرم و صفر، افزود: مرکز نیکوکاری رسانه یاران سال گذشته در سفر رئیس کمیته امداد به استان تشکل شد و اقدامات بسیار خوبی تاکنون در راستای کمک به رفع محرومیت به همت رسانه ها در استان صورت گرفته است.

رمضانی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی و مواد غذایی با همکاری مرزبانی خراسان جنوبی در روستاهای مرزی استان توزیع شد، گفت: همچنین طی این مدت ۱۲۰۰ بسته موادضدعفونی و بهداشتی را در شهرستان های نهبندان، خوسف و طبس و درمیان توزیع شده است.

وی گفت: مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان برای عید غدیر نیز هزار بسته فرهنگی و ۱۲۰۰ غذای گرم در شهرستان زیرکوه توزیع خواهد کرد.

به مناسبت روز خبرنگار؛ رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان جنوبی از خبرگزاری شبستان بازدید کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *