چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

برگزاری نشست خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با فرمانده بسیج ساوه

1 دقیقه خوانده شده
نشست صمیمی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان ساوه برگزار شد.
برگزاری نشست خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با فرمانده بسیج ساوه

نشست خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با فرمانده بسیج ساوه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی؛ حسین محمودی فر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از نشست با فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان ساوه خبرداد و بیان داشت: این نشست به مناسبت هفته هنرانقلاب اسلامی باحضور تعدادی از اصحاب رسانه ، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در محل دفترامام جمعه برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی با تاکید بر اینکه، نظام اسلامی با انتخابات و حضور حداکثری مردم در صحنه محک خواهد خورد، افزود: انتخابات برای یک کشور فرصت است که اگر از این فرصت بهینه استفاده شود در تقویت اقتدار و امنیت نظام موثر است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال انحراف افکار در یک جنگ شناختی برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت هستند،افزود: برای مقابله با این جنگ شناختی و خنثی سازی توطئه‌ها باید جبهه‌ای انقلابی علیه جبهه استکبار برای جلوگیری از تحریف واقعیت شکل بگیرد. جبهه انقلابی باید با رسانه‌ها شکل بگیرد تا فضای حکمرانی رسانه‌ای استکبار را بر هم ریخته و عملیات روانی دشمن خنثی شود.
فرمانده سپاه ساوه با اشاره به اینکه دشمنان در آستانه انتخابات با کلید واژه‌هایی نظیر “آزادی نیست” و ” انتخابات مهندسی خواهد شد” به دنبال یاس و ناامیدی در کشور هستند، گفت: رسانه تبیین کننده مشارکت مردم در صحنه انقلاب و خنثی ساز جنگ روانی دشمن است و مردم را نسبت به انقلاب امیدوار می کند، یقینا پیام رسانه‌ها موج رسانه‌ای عملیات روانی دشمن را بر هم می‌زند.
وی بیان کرد: هم افزایی رسانه‌ای منجر به تبیین واقعیت های نظام و دستاوردهای کشور می شود و امید را تقویت می کند. باید به مردم این پیام را داد که نسبت به آینده انقلاب امیدواریم و نباید استکبار جهانی را که رو به افول است الگو قرار داده و گفتمان غرب را به عنوان یک گفتمان برتر در جامعه گسترش دهیم.
سرهنگ دستجانی بیان کرد: امروز در تشکیل جبهه برای مقابله با گفتمان غرب نیاز به کار رسانه‌ای داریم و رسانه باید با شفافیت و شجاعت واقعیت‌های میدانی را در جامعه تبیین کند. متاسفانه عده‌ای خط قرمزهای نظام را زیر سوال می‌برند. باید جبهه انقلاب را در مقابل جبهه استکبار قرار داد و برای تحقق اهداف جبهه انقلاب کار رسانه‌ای کرد که با تشکیل دولت جوان انقلابی و حزب اللهی می‌توان این اهداف را محقق کرد.
وی با تاکید بر اینکه نباید از نصرت الهی غافل شد، اظهار کرد: باید امید واقع گرایانه به جامعه تزریق کرد که در سایه انسجام و اتحاد، یک جریان سازی موثر علیه هجمه عملیات روانی دشمن صورت خواهد گرفت. وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها که همانا تحریف است در واقع برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.
او با اشاره به اینکه رسانه سنگر اول جنگ با دشمن است، افزود: با تشکیل جبهه انقلاب اسلامی می‌توان نصرت الهی را دید و با تبیین گفتمان ولی فقیه فضای روانی دشمن را شکست.
فرمانده سپاه ساوه با اشاره به گلایه‌های مردم در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی، گفت: باید جریانی که دنبال گسترش تفکر انقلاب است را ایجاد کرد و توسعه داد و با تولید محتوا و خبر امیدوار کننده و پیگیری مطالبات مردم، سطح رضایتمندی جامعه را ایجاد کرد و مسئولان نیز مجاب به حل مشکلات مردم باشند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه نیز با تاکید بر اینکه هنر نیاز فطری بشر و جزء لاینفک زندگی انسان است افزود: هنر باید به شکلی ارائه شود که کارساز و راهگشا باشد و برای رفع نیاز جسمی و روحی انسان ایفای نقش کند.
حسین محمودی‌فر افزود: هنر باید به لحاظ فرهنگی و اجتماعی در ترویج افکار، ارزش‌ها و باورها در بین جامعه تاثیر گذار باشد. هنر زمانی مسیر تعالی را طی خواهد کرد که برگرفته از باورهای دینی و انقلابی جامعه و تبیین کننده دغدغه‌های واقعی و مطالبات مردم باشد.
در این نشست برخی از خبرنگاران و فعالان مجازی به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود کردند.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=7139

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *