ی٫ شهریور ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های گلستان به تعویق افتاد

1 دقیقه خوانده شده
محمود غریب‌آبادی گفت : انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان که مقرر شده بود در روز سه شنبه «دوم مرداد ماه 1403» برگزار شود، به درخواست جمعی از اصحاب رسانه به تعویق افتاد.
برگزاري انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌هاي گلستان به تعويق افتاد

محمود غریب‌آبادی گفت : انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان که مقرر شده بود در روز سه شنبه «دوم مرداد ماه ۱۴۰۳» برگزار شود، به درخواست جمعی از اصحاب رسانه به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از جام جم آنلاین از گرگان؛ وی با بیان اینکه ضرورت پالایش و ساماندهی اعضای این تشکل صنفی با هدف مشارکت حداکثری اصحاب رسانه از مهمترین اهداف این تقاضای اصحاب رسانه است، خاطر نشان کرد: درخواست مذکور مورد موافقت مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌ های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با تأکید بر اینکه زمان جدید برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان متعاقباً اعلام خواهد شد، افزود: برگزاری انتخابات سالم خانه مطبوعات استان با مشارکت حداکثری اصحاب رسانه و حضور همه سلیقه‌ ها مورد انتظار است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی همکاری لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن آن در چارچوب قوانین و مقررات است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17553

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *