پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

برگزاری آیین سلام خبرنگار در خراسان جنوبی

1 دقیقه خوانده شده
برگزاری آیین سلام خبرنگار در خراسان جنوبی
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظور تجلیل از مقام شامخ قلم و رسالت خطیر خبرنگاری از امروز آیین سلام خبرنگار در ۱۲ شهرستان و منطقه ی استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ سکینه طیبی صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان تصریح کرد: تحول در مدرسه و ارتقای فرایند تعلیم و تربیتدر استان مستلزم  مشارکت و نگاه نقادانه، کارشناسانه و راهگشای خبرنگاران متعهد و پر تلاش استان است.

وی، از اجرایی شدن اهداف سند تحول بنیادین به عنوان مهمترین  رویکرد آموزش و پرورش استان یادکرد و ابراز داشت: مشارکت، پیگیری، مطالبه  و مشاوره ی جامعه ی خبر ضامن تسریع در روند اجرای شدن زیر نظام های این سند و تحقق اهداف آن در بهارستان تعلیم و تربیت می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خبرنگاران را مشاورین امین نظام تعلیم و تربیت دانست و خاطر نشان کرد: حمایت‌های رسانه ای زمینه ساز عملیاتی شدن برنامه ها، طرح ها و تحقق رسالت دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه های آموزشی، پرورشی و تربیتی می شود.

طیبی؛ با اشاره به نقاط اشتراک حرفه ی خبرنگاری و رسالت خطیر معلمی، عنوان کرد: کار رسانه مکمل فرایند تعلیم و تربیت  است.

وی اضافه کرد: فرهنگ سازی و گفتمان سازی مقوله تربیت و نهادینه کردن جایگاه  آموزش و پرورش در جامعه مهم ترین انتظار فرهنگیان، دانش آموزان، اولیای ایشان و دستگاه تعلیم و تربیت از جامعه ی خبری خراسان جنوبی است.

شایان ذکر است در ادامه این ویدئوکنفرانس رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی در خصوص شیوه اجرای آیین سلام خبرنگار توضیحاتی به مدیران آموزش و پرورش و کارشناسان روابط عمومی شهرستان و مناطق ارائه کرد و خواستار توجه ویژه روابط عمومی ها به گرامی داشته دهه امامت و ولایت و فرهنگ غدیر در تبلیغات و برنامه های شهرستانی شد.

برگزاری آیین سلام خبرنگار در خراسان جنوبی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *