برقراری ارتباط دو سویه، هدفی مهم برای روابط عمومی
بهطور کل، بخشهایی از صنعت خودروی کشور که صنعت قطعهسازی و زنجیره تامین نیز یکی از آنها به شمار میرود، به لحاظ ساختار روابط عمومی، مجموعههایی درونگرا با ساختار درونسازمانی هستند، چراکه مخاطب آنها در حوزه عملکردی مخاطب خاص است و انتظار میرود، تشکلی که از اجتماع این مجموعهها شکل گرفته، تشکلی درونگرا و بدون مخاطب عام باشد.
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.