ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بررسی چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان سمنان

1 دقیقه خوانده شده
بررسی چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان سمنان
نشست بررسی چگونگی برگزاری مراسم روز خبرنگار در استان سمنان روز شنبه با حضور ابوالفضل صادقی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛ در این نشست که معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری سمنان، مسوولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای شاهرود و مهدیشهر، مدیر عامل خانه مطبوعات، نماینده انجمن خبرنگاران استان و سایر اعضا حضور داشتند در خصوص برگزاری بزرگداشت هفدهم مرداد روز خبرنگار امسال با توجه به شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا بحث و تبادل نظر شد.

معاون روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری سمنان در این نشست به نقل از معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری سمنان گفت: امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا مراسمی تحت عنوان بزرگداشت روز خبرنگار به صورت حضوری در این استان نخواهیم داشت.

حجت الله یحیایی با تاکید بر لزوم ساماندهی خبرنگاران استان سمنان افزود: برای تجلیل، خبرنگاران باید سطح بندی و مطابق با سطح هز خبرنگار از آنان توسط استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان و یا مدیر مسوول مربوطه تجلیل شود.

سایر شرکت کنندگان نیز در این نشست با ارائه دیدگاه های خود، برگزاری مراسم روز خبرنگار امسال را با توجه به شرایط جامعه غیرممکن و در هاله ای از ابهام دانستند و نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند.

گفتنی است هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به دست مزدوران طالبان به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی به ثبت رسیده است.

بررسی چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان سمنان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *