به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری برنا؛ همزمان با بازدید سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از استادیوم امام خمینی (ره) اراک امین بیرامی، خبرنگار خبرگزاری برنا، با برخورد نامناسب و زننده یکی از عوامل هیات فوتبال استان مواجه شد. انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با تقبیح اقدام انجام شده، اهانت به عضو خود در حین انجام وظیفه را محکوم کرد.

در بیانیه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان آمده است:«ضمن اظهار تأسف از برخورد زننده یکی از عوامل هیات فوتبال استان مرکزی با خبرنگار ورزشی برنا، انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی این حرکت ناپسند را محکوم کرده و خواستار رسیدگی به موضوع و ارائه گزارش از سوی مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان است. امید است در برهه کنونی که فوتبال استان به لطف صعود نماینده‌اش به لیگ برتر پرهیاهوترین روزهای سال‌های اخیر خود را تجربه می‌کند اهالی فوتبال و بالاخص جامعه رسانه با دست به دست هم دادن و همگامی و همراهی مسیر را برای افتخارآفرینی فوتبال استان هموار نمایند.

همچنین این انجمن ضمن تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از خبرنگاران در مواقع این‌چنینی امیدوار است حمایت‌های مسئولین از جایگاه خبرنگار، از صمیم قلب و نه بصورت گزینشی و تنها در مورد برخی رسانه‌های همسو، تداوم یابد.»

با صدور بیانیه‌ای: برخورد نامناسب با خبرنگار برنا از سوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان محکوم شد