س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

با دستور وزیر کشور؛ سرپرست فرمانداری رفسنجان برکنار شد

1 دقیقه خوانده شده
وحیدی سرپرست فرمانداری رفسنجان را به خاطر بی‌احترامی به یکی از خبرنگاران، برکنار کرد.
با دستور وزیر کشور؛ سرپرست فرمانداری رفسنجان برکنار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از گروه اجتماعی دفاع‌پرس؛ در پی رفتار نامناسب سرپرست فرمانداری رفسنجان با یکی از خبرنگاران، «احمد وحیدی» وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان، دستور عزل علی‌اکبر پورمحمدی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، گفتمان دولت مردمی و عدالت محور حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» ایجاب می‌کند که مدیران آن ضمن داشتن روحیه مردمی و جهادی، نسبت به تعامل و تکریم آحاد افراد جامعه اهتمام داشته باشند.

همچنین انتظار می‌رود اصحاب رسانه بیش از پیش با رویکرد حرفه‌ای خود به‌ویژه در طرح پرسش، مسئولان را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور یاری دهند.

گفتنی است در نشست مطبوعاتی علی‌اکبر پورمحمدی، فرماندار رفسنجان با خبرنگاران؛ خبرنگاری در خصوص انتقال آب رودخانه این شهر به یکی از پروژه‌های بخش خصوصی سوال می‌کند و فرماندار نیز اینگونه پاسخ خبرنگار را می‌دهد: «حواست جمع باشد، یک بار دیگر تکرار کنید در دهانت می زنم»

این فیلم حواشی بسیاری به همراه داشته و جامعه خبری کشور و استان کرمان نسبت به این نوع برخورد فرماندار رفسنجان ابراز تأسف کرده‌اند و خواستار پیگیری مراجعه ذی صلاح شده‌اند.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز شب گذشته در توئیتی نسبت به این فیلم عکس العمل نشان داد و نوشت؛ «دهان خبرنگار می‌زنید؟ قرار بود مردم ولی‌نعمت مسئولان باشند»

با دستور وزیر کشور؛ سرپرست فرمانداری رفسنجان برکنار شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *