پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

با حکم حجت الاسلام قمی؛ مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

1 دقیقه خوانده شده
رئیس سازمان تبلیغات گفت: در حال حاضر کشور در یک محاصره تبلیغی قرار دارد و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند زمینه شکست این محاصره را فراهم سازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پرسون؛ در مراسمی با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا صیادی به عنوان مشاور عالی خبر و اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم مدیر روابط عمومی سابق و معارفه مدیر جدید گفت: در حال حاضر کشور در یک محاصره تبلیغی قرار دارد و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد و زمینه شکست این محاصره را فراهم سازد.

حجت الاسلام محمد قمی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در عصر حاضر اظهار داشت: کار در حوزه رسانه فعالیت شبانه‌روزی می‌خواهد و ما می‌توانیم به عنوان یک دستگاه تبلیغی در کشور محاصره تبلیغی دشمن را بشکنیم و در این میان روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک بازوی قدرتمند می‌تواند گره‌گشا باشد.

در ادامه این مراسم، احمد مداحی مدیر مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدا همراه با نگاه ویژه حجت‌الاسلام قمی، در راستای وظایف محول شده، توسعه و ارتقا یافت و امیدواریم با حضور مدیر جدید روابط عمومی، پیشرفت رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی سرعت بیشتری بگیرد.

رضا صیادی، مدیر جدید روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تأکید بر اینکه با حضور نیروهای پرتلاش و باانگیزه می‌توان کارها را بهتر پیش برد تصریح کرد: وظایف سنگینی به دوش روابط عمومی نهاده شده. با نگاه کارمندی نمی‌توان به اهداف عالی در این حوزه دست‌یافت. همچنین باید به این نکته توجه ویژه داشت که ما بیش از آنکه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم، باید روابط عمومی «گفتمان سازمان تبلیغات اسلامی» باشیم.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام قمی از زحمات امین اشرفی مدیر سابق روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی تقدیر و حکم انتصاب مشاور عالی خبر و امور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را به رضا صیادی تقدیم کرد.

با حکم حجت الاسلام قمی؛ مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *