پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بانک اطلاعات خبرنگاران،رسانه ها و فعالان رسانه ای استان البرز به روز رسانی می شود

1 دقیقه خوانده شده
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تشکیل و به روز رسانی بانک اطلاعات خبرنگاران، رسانه ها و فعالان رسانه ای استان البرز، اعم از خبرنگاران، مدیران رسانه های محلی، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها سرپرستان نشریات سراسری و... نیازی ضروری برای حوزه رسانه در استان البرز است.
بانک اطلاعات خبرنگاران،رسانه ها و فعالان رسانه ای استان البرز به روز رسانی می شود
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تشکیل و به روز رسانی بانک اطلاعات خبرنگاران، رسانه ها و فعالان رسانه ای استان البرز، اعم از خبرنگاران، مدیران رسانه های محلی، پایگاه های خبری، خبرگزاری ها سرپرستان نشریات سراسری و… نیازی ضروری برای حوزه رسانه در استان البرز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ سعید جابری انصاری با اعلام این خبر، اظهار داشت: مدیران رسانه های خبری مجوزدار با ارائه اطلاعات لازم در قالب فرم ارائه شده می توانند باعث ایجاد شفافیت و فعالیت های قانونی در حوزه رسانه شوند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: مدیران رسانه های محلی، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها و همچنین سرپرستان نشریات سراسری فرم بانک اطلاعات رسانه ها و فعالان رسانه ای استان البرز شامل : خبرنگار، عکاس، طراح و… را تکمیل و تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ به این اداره کل ارسال نمایند.
وی تصریح کرد: بدیهی است بانک اطلاعاتی مذکور ملاک ادارات و دستگاه ها برای تعامل و همکاری با اهالی رسانه و خبرنگاران استان البرز می باشد و فعالیت سایر افراد در حوزه خبر و اطلاع رسانی غیر مجاز است.
جهت دریافت فرم بانک اطلاعات رسانه ها و فعالان رسانه ای استان البرزاینجا کلیک کنید.
https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12225

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *