ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

باسابقه ترین نشریه تاریخ مطبوعات اردبیل ۲۵ ساله شد

1 دقیقه خوانده شده
باسابقه ترین نشریه تاریخ مطبوعات اردبیل ۲۵ ساله شد

خداوند مهربان را بسیار شاکریم که عنایت فرمود تا از دوم شهریور ماه امسال وارد سال ۲۶ انتشار پیام اردبیل شویم.

دوم شهریور، زاد روز زنده یاد مسعود ناصرآزاد، سردبیر فقید پیام اردبیل و سال روز انتشار اولین شماره این نشریه است؛ سال روز آغاز فعالیتی که پس از سال ها پستی و بلندی هنوز هم طوق افتخار آن را به گردن داریم.

این تقویم از این جهت مناسبت مهمی در تاریخ مطبوعات اردبیل محسوب می شود که در تاریخ روزنامه نگاری این دیار، هیچ نشریه ای به اندازه پیام اردبیل، سابقه و تداوم انتشار نداشته است.

شاید ۲۵ سال پیش که استاد  رسول ناصرآزاد و فرزند فقیدش پایه های این نشریه را بنیانگذاری می کردند به سختی ربع قرن فعالیت در افق دیده می شد اما با گذشت زمان و سیاست های این نشریه در توجه به افکار عمومی، این چشم انداز پیش روی چشم قرار گرفت.

در طول این دوران، همکاران بسیاری آمدند و رفتند، برخی با هیاهو و جنجال و برخی با آرامش و صبوری و آنچه که ماندگار شد، تجربه ای از سه نسل عاشق  روزنامه نگاری بود که آثار آن در صفحات این نشریه به یادگار دیده می شود.

یکی از ویژگی های مهم پیام اردبیل تعهد به راست نویسی و درست گویی بوده که بدین جهت همواره مورد اعتماد مخاطبان و مردم دارالارشاد بوده است.

علاوه بر این توجه به نیازهای مردم، خلاقیت و نوآوری، توجه به آموزش نیروهای خود، جلوگیری از روزمرگی و گرفتاری در سطحی نگری و پرداخت تخصصی به موضوعات، همواره سرلوحه فعالیت پیام اردبیل بوده است.

در این فرصت بر خود وظیفه می دانیم از تمام یارانی که در طول این سال ها موجب دلگرمی ما بودند و حتی با ارسال یک نوشته کوتاه ما را همراهی کردند، تشکر و قدردانی نمائیم. امیدوارم باز هم به پشتوانه شما عزیزان در تارک رسانه ای کشور استوار بمانیم.

سجاد ناصرآزاد

باسابقه ترین نشریه تاریخ مطبوعات اردبیل ۲۵ ساله شد

About Author

2 دیدگاه برای “باسابقه ترین نشریه تاریخ مطبوعات اردبیل ۲۵ ساله شد

  1. تلاشگران صادق عرصه رسانه همیشه جاودان خواهند ماند. خدا قوت به تلاشگران سایت وزین خبرنگاران و رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *