پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از دفتر هفته نامه شهروندما

1 دقیقه خوانده شده
ناصر مقدم در ادامه بازدید های خود از دفاتر روزنامه ها و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز از چند دفتر مطبوعات مستقر در استان بازدید بعمل آورد.
بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از دفتر هفته نامه شهروندما
در این بازدید باقر قربانی، معاون فرهنگی و رسانه ای، مریم مقدم، رییس گروه رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه رضا عباس زاده مدیرعامل خانه مطبوعات البرز، مدیرکل را همراهی کردند.
ناصر مقدم در دیدار از دفتر هفته نامه شهروند، سرپرستی روزنامه جمله و افکار، ضمن قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: رسانه ها از ارکان دموکراسی و بعنوان پل ارتباطی هستند و رسانه های استان در  شرایط شیوع پاندمی کرونا و علیرغم تمامی مشکلات اعتباری و محدودیت ها، در پوشش اخبار و بویژه اطلاع رسانی به موقع و شفاف اهتمام داشتند و جو روانی استان را به نحو احسن مدیریت کردند.
وی گفت: علیرغم اینکه بضاعت فرهنگی استان اجازه نداد از رسانه ها به ویژه در ارائه تسهیلات و کاغذ مورد نیاز حمایت شایسته ای صورت پذیرد اما این عزیزان لحظه‌ای از انجام رسالت خویش غافل نشدند که جای قدردانی دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در خصوص خدمات و کمک های ارائه شده به رسانه های استان بیان داشت: خدمات‌رسانی در حوزه مطبوعات استان در قالب یارانه هایی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مستقل انجام می شود و خانه مطبوعات نیز در مناسبت های مختلف، خدماتی را به اصحاب رسانه استان ارائه می کند.
ناصر مقدم در ادامه با بیان اینکه ما در به دنبال حمایت از تشکل های استان به ویژه خانه مطبوعات هستیم، اظهار داشت:به عنوان متولی حوزه رسانه، پیگیر اموری مانند مسکن خبرنگاران نیز هستیم .
وی ضمن اشاره به نقش خانه مطبوعات در پیگیری امور اهالی رسانه استان گفت: خوشبختانه حضور آقای رضا عباس زاده، مدیرعامل محترم خانه مطبوعات استان البرز به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات کشور، فرصت مناسبی برای مطرح کردن مسایل و مشکلات اصحاب رسانه استان را فراهم کرده است که امیدواریم با تعامل و طرح ایده های بهتر بخشی از دغدغه های این عزیزان مرتفع شود.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=10643

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *