ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر کرج از خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز

1 دقیقه خوانده شده
دکتر جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج با حضور در خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز  با تلاشگران عرصه اطلاع رسانی دیدار کرد.
بازدید رئیس شورای اسلامی شهر کرج از خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان در جمع اعضا هیئت مدیره با ارایه گزارشی از نحوه اقدامات انجام شده ،اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها چشم و گوش مردم بوده و همیشه وظیفه مطالبه گری حقوق شهروندان از مسؤلان عهده دار بوده اند.

رضا عباس زاده در این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت رسانه ها در آگاه سازی افکار عمومی افزود: بی هیچ شک و تردیدی هیچ مجموعه ای بدون همراهی رسانه و مطبوعات و حمایت بخش رسانه نمیتواند موفق عمل کند.

وی تاکید کرد: نقش رسانه‌ها در ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندی نقشی ارزنده بوده و استفاده از این ظرفیت در دستور کار برنامه‌ها و اقدامات رسانه‌ای شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج  قرار بگیرد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم با آغاز فعالیت دوره جدید شورای شهر  شاهد انسجام بیشتری در زمینه هماهنگی و یکپارچگی صنفی فعالان خبر و رسانه با مجموعه مدیریت شهری باشیم.

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر کرج از خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *