پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره قلم های ماندگار برگزار شد

1 دقیقه خوانده شده
اولین جلسه شورای سیاستگذاری ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با عنوان "جشنواره قلم های ماندگار" در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره قلم های ماندگار برگزار شد
اولین جلسه شورای سیاست گذاری ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با عنوان “جشنواره قلم های ماندگار” در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ در اولین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ضمن اعطای احکام اعضای شورا ، هر یک از اعضای شورا نقطه نظرات خود را در خصوص کلیات جشنواره اعم از زمانبندی جشنواره، جوایز، مقررات، موضوعات و بخش های جشنواره ذکر نموده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
گفتنی است ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ۱۹ شهریور آغاز می شود و اهالی رسانه و خبرنگاران استان البرز می توانند تا پایان مهر ۱۴۰۱ با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.
همچنین لازم به توضیح است داوران جشنواره طی هماهنگی با دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین مراکز دانشگاهی تهران از اساتید مجرب و توانمند انتخاب می شوند و در نهایت اختتامیه جشنواره آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12617

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *