ج٫ مهر ۲۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

اهالی رسانه و فرهنگ از دغدغه‌های صنفی می‌گویند

1 دقیقه خوانده شده
دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم شد و برخی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه معتقدند که او می‌تواند هنرمندان را بیش از پیش با نظام جمهوری اسلامی ایران آشتی بدهد.
اهالی رسانه از دغدغه‌های صنفی می‌گویند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب ایران و رئیس کابینه چهاردهمین دولت معرفی شد تا فرصتی برای وفا به عهدهایش پیدا کند. او در دوران معرفی خودش، وعده‌های زیادی داد که برخی از آنها فرهنگی و هنری بودند.

پزشکیان به هنرمندان وعده داد موانعی که هنرمندان را به تولید آثار زیرزمینی کشانده، حذف ‌شود. یکی از وعده‌های دیگر رئیس جمهور منتخب به هنرمندان بازگرداندن اختیار به خانه سینما و خانه تئاتر (۲ تشکل غیر دولتی و صنفی) بوده و هست.

از این رو، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه به سراغ ۲ تن از خبرنگاران و فعالان فرهنگی و هنری که در ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان حضور داشتند، رفت تا از آنها بپرسد که نظرشان با روی کار آمدن دولت پزشکیان چیست و چه تقدیری را برای عرصه فرهنگ و هنر کشورمان رقم خواهد زد.

شیدا قوام‌پور نویسنده، ویراستار و عضو کارگروه هنر و رسانه کمیته ادوار مجلس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان گفت: دکتر پزشکیان و دولت چهاردهم روی کار می‌آیند تا آشتی ملی را در کشور ایجاد کنند و در نتیجه اهالی رسانه و هنرمندان نیز بیش از پیش با نظام آشتی خواهند کرد.

او بیان کرد: دکتر پزشکیان نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی بوده و بالتبع با دغدغه‌های اقشار مختلف جامعه آشنا هستند و من فکر می‌کنم که با روی کار آمدن دولت چهاردهم، روزهای خوب و روشنی در برابر اهالی فرهنگ و هنر باشد.

علیرضا نیاکان یکی دیگر از اعضای کارگروه هنر و رسانه کمیته ادوار مجلس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان که در عرصه‌های نویسندگی و رسانه فعالیت می‌کند و تا به امروز روابط عمومی چندین فیلم و سریال و… را انجام داده نیز گفت: دکتر مسعود پزشکیان از بدنه ملت است و به خوبی با دغدغه‌های اهالی فرهنگ و هنر آشناست بنابراین به نظر می‌رسد که می‌تواند افرادی را که از عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری قهر کرده و منزوی شده‌اند، به دنیای فرهنگ و هنر کشورمان بازگرداند.

وی افزود: با انتخاب مدیر توانمندی مانند دکتر حسین انتظامی به‌ عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مطبوعات و رسانه ها نیز می توان شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

گفتنی است قوام‌پور و نیاکان هر دو در پایان اظهار امیدواری کردند که دولت چهاردهم بتواند آینده خوبی را برای کشورمان و مردم‌اش رقم بزند.

لازم به توضیح است علیرضا نیاکان طی حکمی به عنوان عضو کارگروه رسانه ای و خبرنگار کمیته نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان  منصوب شده بود و شیدا قوام پور نیز طی حکمی به عنوان عضو کارگروه رسانه ای و خبرنگار کمیته نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان فعالیت داشت.

خبرنگار: فرناز قنبری

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17405

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *