ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری و خانه مطبوعات در تقویت مباحث شهروندی و تربیت شهروند خبرنگار در قم

1 دقیقه خوانده شده
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرهنگ شهروندی تأثیر زیادی در تولید آثار در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم داشت.
انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری و خانه مطبوعات در تقویت مباحث شهروندی و تربیت شهروندخبرنگار در قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛ ابوالقاسم مقیمی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: این جشنواره هرسال نسبت به قبل به لحاظ کمی و کیفی رشد و پیشرفت داشته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم افزود: یکی از اتفاقات مهم در جشنواره، دغدغه‌مندی برگزارکنندگان برای جامعه خبری و رسانه‌ای قم در حضوری پربار در موضوعات مختلف جشنواره است.

وی تصریح کرد: هرسال در جلسات شورای سیاست‌گذاری، مباحث جدی مطرح می‌شود مبنی بر این‌که کدام بخش از جامعه رسانه‌ای، قوت و بنیه علمی و تخصصی کمتری دارد و باید اهتمام بیشتری برای رشد و توسعه آن گذاشته شود.

مقیمی بیان کرد: در سال جاری، ابتکار خوبی در برگزاری کارگاه‌های تخصصی از سوی دبیر جشنواره شاهد بودیم، دراین‌باره برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرهنگ شهروندی تأثیر زیادی در تولید آثار در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آشنایی جامعه رسانه‌ای با ابعاد گسترده فرهنگ شهروندی در قم داشت.

وی عنوان کرد: کار درخور تحسینی در این عرصه انجام گرفت، ما به برگزاری چنین کارگاه‌های تخصصی در مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی نیاز داریم و باید به‌طور گسترده در طول سال نیز برگزار شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم خاطرنشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری و خانه مطبوعات در تقویت مباحث شهروندی و تربیت شهروند خبرنگار در قم یکی از رویکردهای مهم در توسعه مباحث خبرنگاری و خبری و ورود اقشار جوان‌تر و نسل آینده جامعه خبری و تقویت مباحث شهروند خبرنگار و خبرنگاران مناطق است.

وی گفت: در این جهت، بعد از ایام نوروز دوره آموزشی خبرنگاری در فرهنگ‌سراهای قم دنبال می‌شود و از جامعه خبری قم برای پربار برگزار شدن این دوره‌های آموزشی و تقویت مجموعه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و سایت‌های خبری برای حضور در این دوره‌ها دعوت می‌کنیم.

مقیمی بیان کرد: امید است با برگزاری این دوره‌های تخصصی و آموزشی شاهد حضور چهره‌های جدید رسانه‌ای و خبری در جشنواره سال آینده باشیم.

انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری و خانه مطبوعات در تقویت مباحث شهروندی و تربیت شهروند خبرنگار در قم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *