ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انتشار خبری از منصور جهانی در نشریه سینمایی معتبر ورایتی

1 دقیقه خوانده شده
فیلمی که در جشنواره فیلم کوتاه تهران، جایزه بزرگ بخش بین‌الملل را می‌گیرد، به آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.
انتشار خبری از منصور جهانی در نشریه سینمایی معتبر ورایتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از عصر ایران؛ مجله معتبر بین‌المللی «ورایتی» Variety خبری از «منصور جهانی» خبرنگار مستقل و بین‌المللی سینما درباره موفقیت و دستاورد بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در فهرست فستیوال‌های «اسکارکوالیفاید» را منتشر کرد.
مجله مهم و معتبر سینمایی «ورایتی» Variety در خبری با تیتر «جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان جشنواره مقدماتی جایزه اسکار نامگذاری شد» نوشته است: فیلمی که در جشنواره فیلم کوتاه تهران، جایزه بزرگ بخش بین‌الملل را می‌گیرد، به آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.در ادامه این خبر سایت مطرح سینمایی آمریکا آمده است؛ «صادق موسوی» مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به این‌که جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، گفت: در قاره آسیا کشورهای معدودی نظیر؛ ژاپن، کره جنوبی، هند، سنگاپور، ترکیه و در شمال قاره آفریقا فقط مصر، این افتخار را دارند که جشنواره‌های اسکارکوالیفای داشته باشند. در حال حاضر، فقط ۱۲۷ جشنواره سینمایی در دنیا وجود دارند که «اسکار کوالیفاید» Oscar Qualified باشند.
موسوی در ادامه این گفت‌وگو افزود: هم اکنون، بیش از ۱۰ هزار جشنواره معتبر و غیر معتبر در جهان، در حال برگزاری است؛ در همین حال، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از جایگاه خوبی در جهان برخوردار است. این رویداد سینمایی از نظر قدمت و اعتبار؛ مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه در خاورمیانه به‌شمار می‌رود.
وی هم‌چنین گفت: پس از برداشته شدن محدودیت‌های پرداخت‌های بین‌المللی، ثبت‌نام رایگان فیلم‌ها کنار گذاشته می‌شود و مانند سایر جشنواره‌های جهان، ما هم هزینه ثبت‌نام را از شرکت‌کنندگان دریافت می‌کنیم و بدین شکل، جشنواره نیز قادر خواهد بود تمام هزینه‌های خود را تأمین کند. در حال حاضر، ثبت‌ نام آثار در جشنواره فیلم کوتاه تهران و همچنین ارائه برنامه‌های آن برای سینماگران فیلم کوتاه، رایگان است.
در بخش پایانی خبر مجله سینمایی «ورایتی» آمده است: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همه ساله در ماه اکتبر برگزار می‌شود و از خصوصیات بارز آن، برگزاری نشست‌های تخصصی است و در سال ۲۰۲۰ در آن، ۵۵ فیلم به نمایش درآمد که توسط کارگردانان ۵ قاره جهان، تولید شده بودند.
خبر مجله معتبر بین‌المللی «ورایتی» Variety از موفقیت و دستاورد بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور در فهرست جشنواره‌های مورد تأیید اسکار؛ در سایت‌ها و رسانه‌های معتبر جهان از جمله؛ «یاهو» Yahoo، «ام.اس.ان» msn، Real Media، «فیلم‌فستیوالز» FilmFestivals فرانسه، Iconic Verge، «عرب تایمز» The Arab Times، کانالAsian News، Report Door، مجله مصر، Pjnews، Wilton Bulletin، Lord Web، Trendfool، Media Box، Aol، و … بازتاب‌های گسترده‌ای داشت.

انتشار خبر ورایتی

انتشار خبری از منصور جهانی در نشریه سینمایی معتبر ورایتی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *