پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انتشار تمبر بانوی خدمت و خادم رسانه در کهگیلویه و بویراحمد

1 دقیقه خوانده شده

مدیر ارشد یکتا نوین تمبر شرکت ملی پست گفت: تمبر بانوی خدمت و خادم رسانه به نام و تصویرخانم فرزانه شریفی خبرنگار ایرنا در شهرستان گچساران منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ دکتر مجید نوتاش افزود: تمبر اختصاصی این فعال رسانه ای در واحد طراحی و گرافیک یکتا نوین تمبر طراحی شده است .

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان عرصه رسانه نقش مهمی در ارتقای آگاهی های شهروندان دارند گفت: معرفی فعالان حوزه رسانه به پیشنهاد خانه مطبوعات نقش مهمی در ایجاد انگیزه برای فعالیت بهتر آنان دارد.

نوتاش تاکید کرد:خانم فرزانه شریفی به دلیل تولید محصولات خبری برجسته در شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بانوی خدمت و خادم رسانه انتخاب شده است .

وی افزود : بیش از یک دهه فعالیت در تولید اخبار اثربخش برای ارتقای شاخص های توسعه منطقه،اشراف بر همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی از ویژگی های این خبرنگار است.
مدیر ارشد یکتا نوین تمبر شرکت ملی پست گفت: تولید ۱۵۰ محصول خبری برجسته در دوران انتشار بیماری ویروس کرونا درباره مشکلات کسب و کارهای مختلف آسیب دیده از کرونا،تلاش برای مشارکت بیشتر مردم در کمک های مومنانه و اطلاع رسانی برای کاهش انتشار این بیماری گوشه ای از تلاش های این فعال رسانه ای در چند ماه اخیر بوده است.

وی اظهار داشت: تمبر حسین پناهی هنرمند فقید برجسته تلویزیون جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد نیز چاپ شده بود.

نوتاش گفت:پیش از این نخستین تمبر خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به نام حمیدرضا خلیقی فعال رسانه استان فارس منتشر شد.

وی افزود :معرفی خادمان و سفیران فعال در حوزه های مختلف استان های سراسر کشور با هدف معرفی توانمندی های انسانی و تبیین نقش ارزنده آنان به نسل جوان و نوجوان انجام می شود.

نوتاش تصریح کرد : یکتا نوین تمبر آمادگی دارد تا شاخص ها ، ظرفیت ها و پتانسیل های استان ها را در قالب تمبر معرفی کند.

انتشار تمبر بانوی خدمت و خادم رسانه در کهگیلویه و بویراحمد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *