پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انتشار اسامی مرحله سیزدهم توزیع «هنر کارت»

1 دقیقه خوانده شده
در سیزدهمین مرحله ارسال هنرکارت، 12 هزار و 170 کارت به استان های اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد ارسال شد. 
انتشار اسامی مرحله سیزدهم توزیع «هنر کارت»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ هنرکارت هنرمندان استانی از طریق ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع و هنرمندان  تهرانی  به آدرس ثبت شده در سامانه هنرکارت، از طریق پست ارسال می شود. همچنین توزیع هنرکارت اعضای خانه سینما با هماهنگی این خانه انجام می شود.
لازم به یادآوری است؛ اعضا پس از فعال سازی می توانند از خدمات کارت استفاده کنند. برای این کار لازم است پس از دریافت هنر کارت، شماره کارت خود را از طریق تلفن همراه اعلام شده در زمان ثبت نام به شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ ارسال نمایید. هنرمندانی که تاکنون در بانک آینده حساب نداشته اند و کمک هزینه ایام کرونا خود را دریافت ننموده اند، قبل از ارسال پیامک فعال سازی، جهت احراز هویت به شعب بانک عامل مراجعه نمایند.

برای مشاهده اسامی سیزدهمین مرحله ارسالی هنرکارت اینجا کلیک کنید.

انتشار اسامی مرحله سیزدهم توزیع «هنر کارت»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *