س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

انتخاباتی پشت درب های بسته؛ تنها خبرنگاران کرونا می‌گیرند

1 دقیقه خوانده شده

در حالی که تا دقایقی دیگر حساس ترین انتخابات ورزشی هرمزگان برگزار می شود اما در اقدامی عجیب از سوی برگزار کنندگان مجمع این رشته ورزشی اعلام شده که به دلیل وضعیت قرمز کرونایی بندرعباس طبق گفته ستاد مدیریت کرونا مجمع برگزار اما خبرنگار و تصویربرداری نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ حال سوال اینجاست آیا در سالنی که ظرفیت ۱۰۰ نفر دارد و بیش از چهل نفر حضور دارند تنها چهار خبرنگار کارت صادر شده در خطر کرونا هستند؟ این در حالی است که اواخر ماه گذشته با وجود وضعیت قرمز شهر اصفهان مجمع انتخاباتی استان اصفهان با تعدادی به مراتب بیشتر و حضور گسترده خبرنگاران و رسانه ها برگزار شد اما در هرمزگان ظاهرأ قوانین متفاوت است!

همچنین طبق پیگیری های به عمل آمده ستاد کرونا اعلامی در جهت عدم حضور خبرنگاران نداشته بلکه حتی خواستار لغو مجمع مانند کشتی کرده است.

جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران ورزشی استان هرمزگان با اعتراض به این تصمیم و عدم شفافیت انتخابات پیشرو با وضع موجود از هرگونه اطلاع رسانی در خصوص این مجمع خودداری و از انجمن های صنفی خبرنگاران و مسئولان ذی ربط خواستار پیگیری این بی حرمتی صورت گرفته را دارند.

انتخاباتی پشت درب های بسته؛ تنها خبرنگاران کرونا می‌گیرند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *