پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

امکان ارائه خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد بیمه دانا برای اعضای صندوق اعتباری هنر فراهم شد

1 دقیقه خوانده شده
امکان ارائه خدمات درماني در مراکز طرف قرارداد بيمه دانا از ۴ مهر ماه 1401 براي اعضاي صندوق اعتباري هنر فراهم شد.
امکان ارائه خدمات درماني در مراکز طرف قرارداد بيمه دانا براي اعضاي صندوق اعتباري هنر فراهم شد

امکان ارائه خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد بیمه دانا از ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ برای اعضای صندوق اعتباری هنر فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ به آگاهی بیمه شدگان درمان تکمیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ صندوق اعتباری هنر می رساند؛ از ۴ مهر ماه ۱۴۰۱ امکان ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دانا (آنلاین) در سراسر کشور با ارائه کارت ملی و بدون نیاز به ارائه معرفی نامه فراهم شده است.
همچنین بیمه شدگان برای برخورداری از خدمات مراکز طرف قرارداد غیرآنلاین می توانند با ارائه دستور پزشک و مراجعه به یکی از مراکز شعب بیمه دانا، معرفی نامه دریافت نمایند.
شایان ذکر است؛ بیمه شدگان می توانند از خدمات درمانی تا سقف تعهدات بیمه نامه بر اساس تعرفه های اعلامی وزارت بهداشت و صرفاً با پرداخت مبلغ فرانشیز برخوردار شوند.
شرکت بیمه دانا از قوی ترین بیمه های فعال در حوزه درمان کشور است که با اکثر بیمارستان‌ های معتبر، مراکز آزمایشگاهی، پاراکلینکی، تصویربرداری، چشم پزشکی، و… در تمامی استان‌ ها طرف قرارداد است.
برخورداری از خدمات درمانی- تشخیصی مراکز غیر طرف قرارداد بیمه دانا
تحویل اسناد هزینه های درمانی بیمه شدگانی که به مراکز درمانی- تشخیصی غیر طرف قرارداد بیمه دانا مراجعه می کنند، از طریق مراجعه به یکی از نزدیکترین شعب بیمه دانا در سراسر کشور امکان پذیر است.
شایان ذکر است؛ در تهران علاوه بر تمامی شعب فعال در سطح شهر، شعبه ویژه واقع در خیابان انقلاب اسلامی  بعد از میدان فردوسی روبروی خیابان شهید عباس موسوی (فرصت سابق) پلاک ۷۱۲ طبقه دوم برای خدمات رسانی به بیمه شدگان در نظر گرفته شده است.
https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12758

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *