ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اعلام آمادگی فرمانداری کرج برای تکمیل پروژه خانه مطبوعات البرز

1 دقیقه خوانده شده
اعلام آمادگي فرمانداري كرج براي تكميل پروژه خانه مطبوعات البرز

معاون استاندار البرز و فرماندار کرج از اعلام آمادگی فرمانداری برای تکمیل پروژه خانه مطبوعات این استان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان البرز؛ غفور قاسم پور در بازدید از خانه مطبوعات به مناسبت روز خبرنگار افزود: هر کمکی که از دست مان بر بیاید در ساخت و ساز وًتجهیز خانه مطبوعات استان کوتاهی نخواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط کنونی، نگاه شما قلم به دستان در حوزه رسانه است که می تواند در این شرایط حساس یاری گر نظام و دولت باشد تا بتوانیم از این شرایط حساس عبور کنیم.
قاسم پور با بیان اینکه ملت ایران بسیار مقاوم و سخت کوش هستند ادامه داد: در بحران کرونا در سال ٩٨ کشورهای توسعه یافته را با کشور خودمان که مقایسه کنیم دیدید که مدعیان پیشرفت چگونه با چه وضعیتی مواجه شدند اما ما توانستیم این مساله را به خوبی مدیریت کنیم.
وی افزود: امروز نیز اصحاب رسانه به عنوان حلقه ارتباطی بین مردم و مسوولان باید وضعیت کشور را برای مردم تشریح کرده تا بتوانیم از این مرحله نیز عبور کنیم.
فرماندار کرج ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار گفت: از تلاش های اصحاب رسانه که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و در این شرایط حساس در حال خدمت رسانی هستند تشکر و قدردانی می کنیم.
قاسم پور پیش از حضور در خانه مطبوعات البرز، از روند تکمیل و آماده سازی پروژه خانه مطبوعات البرز بازدید کرد.

اعلام آمادگی فرمانداری کرج برای تکمیل پروژه خانه مطبوعات البرز

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *