پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اطلاعیه مهم صندوق اعتباری هنر در خصوص اعلام پیش شماره پیامکی

1 دقیقه خوانده شده
به اطلاع اعضای محترم صندوق اعتباری هنر می رساند؛ تمامی پیامک های اطلاع رسانی صندوق صرفاً از پیش شماره 500028160 و هنرکارت با پیش شماره 500028190 به اعضا ارسال می شود. هرگونه پیامک ارسالی به اعضا غیر از پیش شماره های مذکور فاقد اعتبار می باشد.
صندوق اعتباری هنر اعلام کرد؛ مهلت ثبت‌نام در سامانه «هنرکارت» تنها تا 30 دی ماه 1400

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ به اطلاع اعضای محترم صندوق اعتباری هنر می رساند؛ تمامی پیامک های اطلاع رسانی صندوق صرفاً از پیش شماره ۵۰۰۰۲۸۱۶۰ و هنرکارت با پیش شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ به اعضا ارسال می شود. هرگونه پیامک ارسالی به اعضا غیر از پیش شماره های مذکور فاقد اعتبار می باشد.

گفتنی است صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان با هدف حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس تکلیف برنامه سوم توسعه و در راستای سیاست انتقال بخشی از تصدی‌های دولتی با تصویب هیات وزیران در جلسه مورخ ۱۳۸۲/۰۵/۱۲ رسما تشکیل گردید. صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان فعالیت خود را رسما از فروردین ماه ۱۳۸۳ در ساختمانی متعلق به موسسه فرهنگ و توسعه واقع در خیابان آرژانتین آغاز کرد. در نخستین سال فعالیت ۷۵۶ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور به عضویت این صندوق درآمدند. صندوق موسسه‌ای غیردولتی وغیرانتفاعی دارای شخصیت مستقل است که زیر نظر هیات امناء اداره می‌شود.

هدف اصلی صندوق به اعتبار ماده ۱ اساسنامه آن صرفا حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بوده که در چارچوب سیاست‌‌های زیر است:

  • ساماندهی در حمایت از جامعه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان و تبدیل حمایت‌های مقطعی متکی بر منابع مالی مردمی و غیر دولتی
  • حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در حوزه فرهنگ و هنر و شناسایی، جذب و هدایت استعدادها درحوزه فرهنگ و هنر
  • جذب سرمایه‌ها و تامین منابع مالی جدید برای توسعه فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر
  • توسعه مرحله‌ای کمیت و کیفیت حمایت‌ها منطبق با اولویت بندی اعضاء و نیازها و افزایش تدریجی تعداد افراد تحت پوشش

منظور از حمایت فراهم ساختن شرایط مساعد برای جذب و شکوفایی استعدادها، گسترش زمینه ایجاد اشتغال و تضمین خلق آثار فرهنگی، هنری و سینمایی و مطبوعاتی و تامین رفاه اجتماعی و معیشتی است.

اطلاعیه مهم صندوق اعتباری هنر در خصوص اعلام پیش شماره پیامکی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *