پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

اسامی مدیران مسئول رسانه‌های کشور برای نامزدی حضور در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام شد

1 دقیقه خوانده شده
استقبال مدیران مسئول رسانه‌های کشور از نامزدی برای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران مسئول رسانه‌ها برای شرکت در انتخابات هجدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات؛ سید علاءالدین ظهوریان با بیان اینکه هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، ۲۰ آبان ماه جاری و مطابق دو دوره گذشته به صورت الکترونیکی برگزار می شود، گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات و همچنین در راستای اجرای  تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه اجرایی این قانون، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آن‌ها به دلیل حکم قطعی دادگاه و یا ماده (۱۶) قانون مطبوعات توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد و همچنین رسانه آن‌ها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

براین اساس، پس از پایش وضعیت انتشار و فعالیت رسانه های مربوطه و بررسی های صورت گرفته در جلسه هیات سه نفره موضوع  تبصره ۴ ماده ۱۰ آن قانون، در مجموع ۲۱۴ نفر از مدیران محترم داوطلب به شرح جدول زیر، دارای صلاحیت تشخیص داده شدند. دبیر هیات نظارت بر مطبوعات تاکید کرد انتخابات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی  e-rasaneh.ir  از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود  و در صورت عدم احراز اکثریت مطلق مدیران مسئول در مرحله اول، نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۹ در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود مدیران مسول محترمی که به دلایل فوق الذکر، اسامی‌شان در فهرست منتشره اعلام نشده است، می توانند  تا  پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ  ۱۱ آبان‌ماه ۹۹ مراتب را از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات پیگیری نمایند.

شایان ذکر است از میان ۲۱۴ نامزد مذکور در مجموع ۱۱۱ رسانه الکترونیکی و ۱۰۳ نشریه مکتوب ثبت نام کرده اند که از این میان ۱۸۲ نفر مرد و ۳۲ نفر مدیران مسئول زن هستند که نسبت به دوره های گذشته از رشد مشارکت و استقبال قابل توجهی برخورداراست.

برای مشاهده فهرست نامزدهای شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات، روی لینک زیر کلیک کنید:

http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=3323

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *