س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استاندار یزد : رسانه های استان تفاوت معنا داری را در حمایت از خود احساس خواهند کرد

1 دقیقه خوانده شده
استاندار یزد تقویت رسانه ها را یکی از الزامات انکار ناپذیر در راستای پیشرفت و تعالی استان دانست و گفت: رسانه ها در دولت سیزدهم تفاوت معناداری را در توجه و حمایت از خود احساس خواهند کرد.
استاندار یزد: رسانه های استان تفاوت معنا داری را در حمایت از خود احساس خواهند کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پرسون؛ مهران فاطمی استاندار دولت سیزدهم در یزد تقویت رسانه ها را یکی از الزامات انکار ناپذیر در راستای پیشرفت و تعالی استان دانست و گفت: در کنار اولویت های اساسی استان پرداختن به بحث رسانه جزو ضروریات بنده و همکاران در مجموعه دستگاه های استان است.

فاطمی افزود: مقرر کردیم یک جلسه ای با محوریت روابط‌عمومی استانداری با اصحاب رسانه استان برگزار کنیم و در این جلسه مسائل و چالش های آنان را بررسی کرده و متناسب با اختیارات و ظرفیت هایی که وجود دارد موارد را تقسیم بندی و دنبال خواهیم کرد.

این مقام اجرایی استان با بیان اینکه رسانه ها در دولت سیزدهم تفاوت معناداری را در توجه و حمایت از خود احساس خواهند کرد تصریح کرد: البته بنده خود دستی بر آتش داشته و بر مشکلات این حوزه واقف هستم اما ضرورت دارد که یک بار دیگر و با حضور اهالی رسانه مسائل مرور شود بر همین اساس اولین نشست خود با رسانه ها را یک نشست هم اندیشی برگزار خواهیم کرد و در آن جلسه در خصوص مسائل معیشتی، بیمه ای و کاری دوستان از یکسو و تقویت و تعامل بین مجموعه دولت و رسانه ها از سوی دیگر گفت وگو خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم یک ارتباط دوسویه فعال را شکل دهیم.

فاطمی در ادامه پیرامون برنامه های خود در خصوص حل مشکل اشتغال فارغ التحصیلان استان از یکسو و نیاز صنایع به کارگر ساده از سوی دیگر گفت: در اولین جلسه کارگروه اشتغال ماموریتی دادیم که نقشه راهی برای آینده با نگاه کاهش مهاجر فرستی و خروج نخبگان و مهاجر پذیری و ورود افراد غیر بومی به استان تهیه شود.

وی خاطر نشان کرد: البته آموزش فارغ التحصیلان نیز عمدتا تئوری بوده و آموزش های عملی کمتر اعمال شده و در نتیجه مهارت های لازم را کسب نکردند که مقرر شد در کارگروه اشتغال این موضوع نیز بررسی و بر اساس راه حل تدوین شده عمل کنیم.

استاندار یزد تاکید کرد: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان، تقویت پارک علم و فناوری، راه اندازی کارخانه نوآوری، راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری، تقویت کسب و کارهای گردشگری، تقویت خدمات برتر و توسعه صنایع هایتک همه پروژه هایی هستند که از جنس اشتغال فارغ التحصیلان است.

استاندار یزد : رسانه های استان تفاوت معنا داری را در حمایت از خود احساس خواهند کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *