پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استاندار و امام جمعه قزوین درگذشت خبرنگار استان را تسلیت گفتند

1 دقیقه خوانده شده
هدایت الله جمالی پور استاندار و آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با صدور پیامی جداگانه درگذشت ناگهانی لیلا امیری مدیر مسوول پایگاه خبری صبح قزوین را تسلیت گفتند.
استاندار و امام جمعه قزوین درگذشت خبرنگار استان را تسلیت گفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ در این پیام که شامگاه چهارشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و بشّر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله واناالیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی خبرنگار متعهد و عفیف، بانوی مومنه سرکارخانم حنانه امیری مدیرمسئول محترم پایگاه خبری صبح قزوین مایه تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت آن مرحومه را از صمیم قلب به خانواده داغدارشان و جامعه رسانه ای استان تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علوّ درجات و همنشینی با صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین

بسم الله الرحمن الرحیم

انّالله و انّا الیه راجعون

درگذشت خبرنگار عدالت‌طلب و جوان حق‌جو سرکار خانم لیلا امیری، فعال عرصه رسانه و مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این بانوی اهل قیام و قلم همواره پای کار دین و سرباز حقیقی ولایت بود و در عمر کوتاه ولی پربرکت خویش قدم های بلندی را در مسیر ارزش‌های الهی برداشت.

اینجانب درگذشت این بسیجی جهادگر را به خانواده محترم ایشان و همه فعالان فرهنگی و رسانه ای استان قزوین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن فقیده سعیده غفران و حشر با صدیقه طاهره سلام الله علیها و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت می کنم.

عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

استاندار و امام جمعه قزوین درگذشت خبرنگار استان را تسلیت گفتند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *