پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استاندار سمنان: اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران فرماندهان خط مقدم جهاد تبیین هستند

1 دقیقه خوانده شده
استاندار سمنان گفت: اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران فرماندهان خط مقدم جهاد تبیین هستند و می توانند امید آفرینی در جامعه را افزایش داده و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش آفرینی نمایند.
استاندار سمنان: اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران فرماندهان خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی،  در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در شرکت آریا ترانسفو شهمیرزاد، با بیان اینکه یکی از مولفه های تاثیرگذار در امید بخشی به جامعه، خبرنگاران هستند، گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه ضرورت دارد فرصت ها و پتانسیل ها را برای امید آفرینی و تقویت روحیه مردم بیان کنند و نقاط ضعف و کاستی ها را با صداقت و شفافیت برای برطرف شدن، به مدیران منعکس نمایند.
وی، جامع بودن، صحیح بودن و شفاف بودن را سه مولفه اصلی در حوزه خبر برشمرد و بر توجه به این مولفه ها تاکید کرد.
هاشمی خاطرنشان کرد: امروز در عصری قرار داریم که لازم است خبر به سرعت اما با دقت به جامعه مخاطبین انتقال داده شود.
هاشمی اظهار داشت: در جنگ نرمی که دشمنان امروز علیه ایران اسلامی در دستور کار دارد، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت و نیاز است اصحاب رسانه برای امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه دشمنان تلاش نمایند.
وی تاکید کرد: لازم است تا مدیران دستگاه های اجرایی استان نهایت همکاری را با اصحاب رسانه و خبرنگاران برای بررسی و رسیدگی به مطالبات و دغدغه های مردم داشته باشند.
استاندار سمنان گفت: از زمان حضور در استان سمنان در جلوگیری از اعلام شکایات از مطبوعات و خبرنگاران اقدامات ویژه در دستور کار قرار‌ گرفت و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان و خبرنگاران برگزار شد.

استاندار سمنان: اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران فرماندهان خط مقدم جهاد تبیین هستند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *