پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استاندار: تعاونی مسکن خبرنگاران استان البرز تشکیل شود

1 دقیقه خوانده شده
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شود تا بتوانیم با اقداماتی ویژه، مسیر خانه دار شدن خبرنگاران را تسهیل کنیم.
تعاونی مسکن خبرنگاران استان البرز تشکیل شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شود تا بتوانیم با اقداماتی ویژه، مسیر خانه دار شدن خبرنگاران را تسهیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مجتبی عبداللهی در جلسه شورای اطلاع رسانی و شورای فضای مجازی استان که روز چهارشنبه با حضور افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در محل استانداری البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مادران شهدا و بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید مقاومت، افزود: باید تدابیر ویژه ای برای بهبود معیشت و رفاه فعالان رسانه ای استان اتخاذ شود و برای این منظور با تمام توان حامی هستم.
وی با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی جهت بروزرسانی علمی و تخصصی سواد رسانه ای و بویژه فضای مجازی برای اصحاب رسانه استان، ادامه داد: باید تعاونی مسکن خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکیل شود تا با اقداماتی ویژه، مسیر خانه دار شدن خبرنگاران را تسهیل کنیم.
عبداللهی اهداف شورای فضای مجازی استان را حائز اهمیت دانست و گفت: به تبعیت از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید در این عرصه شبانه روزی تلاش کنیم ، چراکه هر گونه غفلت در این زمینه، مشکل ساز خواهد شد.
وی افزود: باید اعضای شورای فضای مجازی استان، افرادی موثر و متخصص باشند و شاهد تولید محتوی و مصوبات اجرایی و عملیاتی باشیم.
لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13166

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *