پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

استاندار البرز: «حسن باقری» خبرنگار بود و بعدها از فرماندهان دفاع مقدس شد

1 دقیقه خوانده شده
 استاندار البرز گفت: دفاع، مقاومت و ایثار در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و بسیجیان تعمیم یافت و به عنوان الگو و مدلی فراملی برای دیگر کشورها شد.
استاندار البرز: «حسن باقری» خبرنگار بود و بعدها از فرماندهان دفاع مقدس شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در آیین تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج به صورت متمرکز استانی برگزار شد، افزود:نوجوانی به نام شهید «محمدحسین فهمیده» از دل انقلاب بیرون آمد و مدلی را در دفاع مقدس ماندگار کرد که اکنون در دیگر کشورها تعمیم یافته است.

وی اظهار داشت: همچنین جوانی از روستاهای کرمان به نام «قاسم سلیمانی» در دوران دفاع مقدس داشتیم که در این دوران شجاعانه در عملیات های مختلف ایثارگری می کرد و پس از آن در هر نقطه ای از کشور نیاز به کمک بود بی هیچ ادعایی جانفشانی می کرد که باعث شده نامش تا ابد ماندگار بماند.

استاندار البرز گفت: دشمن پس از گذر از یک گریزگاه تاریخی که به زعم خودش اسباب تحقیرش در قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر بود، با شعارهای ساختارشکنانه نظام سلطه تلاش کرد که آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کند.

شهبازی افزود: در همین راستا کشورهای منطقه و همسایه و همچنین بسیاری دیگر از کشورها با هم متحد شدند که این ماموریت را به انجام برسانند ولی خداوند کمک کرد که با رهبری امام خمینی (ره) و وحدت کلمه یک انسجام ملی شکل بگیرد و صدامی که می خواست جنگ را ۶ روزه تمام کند و تهران را تصرف کند، در ورودی های کشور زمین گیر کرده و شکست خود را قبول کند.

وی با بیان اینکه جوانانی همچون «حسن باقری» که خبرنگاری بود که بعدها از فرماندهان دفاع مقدس شد، تصریح کرد: جنگ تحمیلی باعث شد تا در خانواده انقلاب انسجامی در کشور به وجود بیاید که نتیجه آن این شد که حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در نیامد.

آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت سراسر کشور امروز به صورت همزمان با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری برگزار شد.

مراسم متمرکز استانی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان البرز با حضور تعدادی از این ایثارگران در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد و این آیین در دیگر شهرستان های استان نیز در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

استاندار البرز: «حسن باقری» خبرنگار بود و بعدها از فرماندهان دفاع مقدس شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *